mammatherese

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Parken Zoo <3

Av Therese Lindström - 8 juni 2012 12:57

Yes, bebis boken kom idag    och den var jätte fin. Dock var det en sak som blev mindre bra. Men i det stora hela är jag nöjd. Det ska bli kul & klistra in foton och skriva i den. Kommer bli kul och ge honom boken när han ska flytta hem i från. Och sen blir det säkert kul för honom & läsa och kunna jämföra honom med sitt framtida barn ;) så som jag och Micke har gjort. Vi har läst och sedan jämfört oss med Kevin <3 kul och se hur mycket el hur lite som stämmer in :P

På tal om något annat ...

Kevins första semester gick till Finland. Vi åkte dit 24/3 och kom hem 1/4. Resan gick otroligt bra och Kevin skötte sig riktigt bra. I Finland hade vi det också väldigt bra. Men tyvärr gick veckan lite för fort :(

Jag & Micke har bestämt oss för att åka på en kortare resa under Mickes semester. Vi tänkte åka till Eskilstuna & gå på parken Zoo det tråkiga är att Kevin är så pass liten att han kommer inte minnas något av resan när han blir äldre och han har ju heller inte så mycket intresse för det här med djur och så. Men det ska ändå bli roligt att åka i väg. Att göra något tillsammans <3 och framför allt göra något för Kevin <3

Jag har tydligen besökt något Zoo i barndommen, men det är inget jag minns. Så jag kommer nog bli som ett barn på nytt när vi kommer dit & ska kolla på alla djur   haha. Kanske blir jag som kommer ha roligast...


 

Har läst på deras hemsida om priser och det var inte farligt dyrt! Och så har jag kollat på djuren som dom har. Så man har lite koll :) Fann ett djur som gjorde mig varm i hjärtat. Så otroligt söt.

"Sandkatten"


 


Jag älskar katter <3 det är mitt absoluta favoritdjur. Enda sen jag flyttade hem ifrån så har jag haft minst en katt som sprungt längst mina ben :) men gjorde mig av med dom två jag hade. Eller den ena katten, Bolt flyttade till ett underbart par. Och där vet jag att han fick det bra. Och den andra katten Wilda, försvann spårlöst :(




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards