mammatherese

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Hm fattar noll..

Av Therese Lindström - 14 juni 2012 10:26

När jag vaknade i morse, så såg jag att jag hade fått ett sms på telefon. Det var från "posten" . Det stod att paketet är nu inlämnat på posten & är nu påväg till mig. Och att det var från barnensbokklubb. Bokklubben som vi är med i. Jag blev verkligen förvånad, då sista beställning/avbeställning på månadens bok inte har gått ut. Man ska ha bestämt sig innan 3e juli. 1månad kvar alltså. Gick in på deras hemsida nyss & kollade om jag kunde bli klokare, samt även mejlen men det står inget som får mig klokare. Så nu sitter jag här totalt nollställd. Ska bli spännande & se vad det är för bok som kommer?! :O hade dock inte tänkt beställa denna månads bok. För den var inte så intressant. Men nu blir det väl ett köp iaf. Orkar inte hålla på att krångla och skicka tillbaka. Hm, skumt är det iaf. Kanske blivit någon miss någonstans.

I natt har Kevin krånglat, bara en sådär 3gånger. Så idag kan jag säga att jag inte är super pigg direkt. Får hoppas det blir bättre med sömn i natt, vilket skulle behövas. Även om det är piss jobbigt att behöva avbryta sömnen så är det värt det ändå. För jag älskar livet som mamma och jag älskar min son jätte mycket <3 så om nätterna blir rubbade någon gång då och då så gör det ingenting! ^^

Det gick inte riktigt som vi tänkt med och fixa med bilderna igår. Så vi får snällt vänta på proffshjälp av "systers" gubbe (: fick inte till det själva, vilket var synd. För annars hade jag suttit och fixa med korten och skicka in ett par på framkallning. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

Jaha, inga planer för dagen idag heller. Tar allt som det kommer. Något ska vi väl hitta på?! =) kanske gå ut en stund sen när Kevin har vaknat & leka i sandlådan och så gunga lite?! Sen kanske det blir en kortare promenad. Orkar inte sitta inne :P

Nej nu ska jag dra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards