mammatherese

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Therese Lindström - 12 januari 2013 19:53

Det har varit en riktigt bra dag idag! Först handlade vi lite smått & gott på Ica. Sen åkte vi till pizzerian Kungen. Eftersom dom hade bytt lokal så var man nyfiken hur det såg ut. Och det var riktigt fräschat & man kände sig verkligen välkommen. Den känslan fick jag inte när dom hade den andra lokalen   det var litet, trångt och färglöst! ^^ 
Tog med oss maten hem & käkade hemma i lugn ro!

Efter maten drog vi till Ramsberg en snabb sväng. Varför orkar jag inte förklara. Var ändå inget speciellt ^^ sen när vi hade varit där drog vi vidare till Storå där vi hälsade på Emma och Magnus! Blev bjudna på hemagjorda semlor. Det var riktigt gott    tack. Och barnen lekte massor. Det vill säga deras barn: Emilia & Melwin. Samt vår Kevin. Dom såg ut och ha jätte kul och det busade runt en massa!

När klockan var 18.20 insåg vi att klockan sprungit i väg och att det var dags & åka hem. Packade in oss i bilen & åkte till Ica. Jag glömde lite saker från när vi var där tidigare ;)

Har nattat prinsen <3 som måste ha varit helt slut. Inte sagt ett ljud i babyvaktern. Annars brukar han prata en massa :p hehe! Har passat på att plocka lite..  Nu sitter jag här och knappar på tagenterna. Ska strax bänka mig vid Tv sen blir det sängen & läsa. Sen soooooova! Sjukt trött, fortfarande. Hoppas järntabletterna hjälper snart :)

Med det säger jag godnatt.... Så godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards