mammatherese

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Therese Lindström - 30 januari 2013 09:07

Idag känns allt så himla tungt. Sitter här med tårfyllda ögon :´/ säkert dessa hormoner som spökar... 
"Mina problem" känns väldigt stora för mig. Men egentligen är det en droppa i havet.

För det har egentligen inte hänt något, mer än att det är: snorhalt, är extremt trött, det är trist väder, det var "fel" fröken som tog imot Kevin i morse (det gick hyfsat ok ändå) magen känns väldigt tung idag. Och vi har inget att sanda gården med..

Ja som ni ser små saker egentligen men för mig känns det jätte stort :p

Ska knalla över till Nina vid 10.00 då hon skulle komma hem & snacka skit en stund. Förhoppningsvis blir jag på bättre humör. Efter lite skitsnack så brukar det kännas bättre. 

Förresten jag beställde lite inrednings saker igår från hemsidan: barnparadiset som jag misstänkte att jag skulle göra. Så nu är det bara och vänta på att paketet ska komma! Ska bli kul och få fortsätta inreda Kevins rum som kommer bli jätte fint.

Nej nu ska jag fixa lite innan jag ska gå över till Nina. Ha en bra dag! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards