mammatherese

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Therese Lindström - 15 januari 2013 08:52

Idag äntligen ringde försäkringskassan och det hade goda nyheter att komma med också. Gud vad glad jag blev   det känns riktigt skönt & slippa oroa sig hela tiden.

 

Ville bara berätta det. Nu måste jag slita mig från datorn & hämta grabben som är på dagis! :)

Ps. Bebis sprattlar runt en massa...

Av Therese Lindström - 15 januari 2013 06:39

Godmorgon! Idag vaknade både jag och Micke vid 04.30 av att det knäppte i elementet. (pannan hade stannat) ingen av oss kunde sova vidare. Så Micke gick upp och fixade det. Själv låg jag kvar i sängen och surfade på telefon :-P med hopp om att bli trött så jag skulle kunna somna om. Men det gick inte. Så vi båda kommer vara trötta idag :-( men sånt e livet. ^^

Grattis Nina för det nya boendet. Hoppas ni kommer trivas :-D det är riktit awsome att det blev just det i huset. Nu kommer vi kunna umgås lite oftare än innan.

Nej nu måste jag väcka prinsen & göra honom iordning. Dagis för hans del. Själv ska jag fixa lite. Hoppas på ett telefon samtal med BRA Nyheter. Fast kommer säkert inte få veta något :-(

Nej avslutar här. Ha en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards