mammatherese

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Therese Lindström - 13 januari 2013 13:48

Åkte in till stan & shoppade med mina pojkar (Micke & Kevin) såklart   det var egentligen inte meningen att jag skulle handla något :p  men det blev så iallafall... Det som fick följa med hem var iaf,

 

Ett prydnads hjärta med texten: love. Sen en välkommen skylt som sitter nu i hallen bredvid ytterdörren   dock blev det lite snett när jag satte upp skylten. Men inget man lägger märke till om man inte synar det ^^



Den här ängeln köpte jag till farmors grav. Så jag måste ta mig dit någon dag & lägga den där hos henne. Var
länge sen nu som jag köpte något fint. Så nu när jag såg den här fina ängeln så fick den följa med hem =)
 


Min nya goding ;) har vela ha den här länge men inte blivit av att jag köpt den. Men nu fick den allt följa med

hem. Bäst & passa på så den inte plockas bort från affären :p

      

När jag rensade ur min gamla plånbok så hittade jag plötsligt 80kr som låg undangömt ;) satt & funderade en stund varför jag gömt undan dom? Men kommer f*n inte på det. Men skitsamma då fick jag lite extra pengar ^^ tack,tack.

Inhandlade även en leksaksbil till Kevin & det var inte meningen egentligen ;) den råkade följa ändå. För när vi gick runt på affären så gav jag honom bilen & titta på. Så han inte skulle bli uttråkad på en gång. Tänkte lägga tillbaka den innan vi kom till kassan men glömdes bort :p

Sen handlade jag 3pack med trosor :p och en mössa. Men det skippade jag & ta kort på... Som ni ser blev det en del grejer & jag som inte tänkte köpa något...


Kevin sover middag & Micke tittar på film. Och jag sitter här i vanlig ordning. Men det ska jag inte göra länge till. Ska hitta på något annat en stund :0)

Om en stund blir det & käka lite semla som vi köpte igår på Ica. Ska bli gott med semla och varm mjölk.. Mmm, smarrigt ;)

I kväll ska vi äta ananasbåt. Tar kort på det i kväll och berättar mer om det i morgon! =)

Nu ska jag göra något annat. Kram från mig *ler*


Ovido - Quiz & Flashcards