mammatherese

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Therese Lindström - 18 januari 2013 08:39

Idag åker jag & min söta lilla prins, Kevin till stan :) för och ta en fika med kompisen Emma & hennes kids! Sen vankas det lite shopping! Ska kolla efter byxor till mig själv. Hoppas jag hittar något. För det är något jag har dåligt utav. Köpte ju mammabyxor här förut men dom är lite förstora vid rumpa/lår. Synd. Så dom åker nog ut på tradera sen till försäljning om jag inte blir "större" .

Hittade en babybjörn sele på Kopparberg köp & sälj på facebook härom dagen. Men eftersom vi sällan är i Kopparberg så fick min "låtsaspappa" åka & hämta den :) så nu har vi en riktigt bra sele som vi fick köpa till ett bra pris   Hoppas nu att lilla "snuttan" i magen gillar att bli buren i sele sen som Kevin gjorde :) skulle vara bra då jag hade tänkt bära henne i den rätt ofta. Tex när vi ska till Bvc. Då får Kevin åka vagnen & "snuttan" bli buren i sele ^^ 

Men bara för det hatar hon väl selen sen ;p

Ska ringa Nina här strax, som vanligt & sen packa väskan så vi får med oss lite behövliga saker för en dag på stan! :) bussen går 10.22 så lite över en timme kvar...

Uppdaterar bloggen ikväll med bilder på dagens inköp om jag finner något förståss...

Ovido - Quiz & Flashcards