mammatherese

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Therese Lindström - 1 januari 2013 19:17

Nytt år med nya möjligheter. Nu är det 2013, så nu ska man lära sig och komma ihåg att skriva det. Vanan att skriva 2012 sitter ju i ;) men så säger man ju varje år man byter årtal ;)

Idag har jag varit extremt rastlös. Och inte blev det bättre av att älsklingen bara tittat på "dåliga" filmer. Sådan filmer jag inte gillar om man säger så. Tur jag har haft Kevin :)

Uch är extremt trött hela tiden. Blir & ringa till barnmorskan i morgon. Så jag kan få en tid att komma in och kolla järnvärdet. Kanske behöver äta två järntabletter framöver. Vilket jag inte vill. Hatar att ta dessa tabletter då jag har svårt och svälja dom :s så jag får trycka ner det i lite sylt. Inte så gott och äta sylt bara sådär men då får jag ner tabletten iaf. Men som sagt bara man blir piggare så är jag glad :)

Ska strax ta och krypa ner i soffan & titta på en film som går på 3an och sen sova! Måste orka med morgon dagen. Och i morgon ska älsklingen åter igen tillbaka till jobbet, booooring! kommer kännas tomt här hemma ;p 

Nej soffläge... Ha det gott *ler*



Ovido - Quiz & Flashcards