mammatherese

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Therese Lindström - 29 januari 2013 09:40

Godmorgon bloggvärlden! När Kevin var ca 9-10månader så fick han flytta till eget rum, som ligger vägg i vägg med vårt sovrum! Jag började inreda det lite smått. Men fantasin tog slut så jag lade det på is. Men nu har jag hittat inspirationen igen & är nu i full gång och inreder rummet. Tog sin lilla tid då Kevin är 15månader <3 men man ska inte jäkta för då blir det sällan bra :)

Har köpt 4st fotoramar i blått och grönt som jag har satt in bilder på Kevin som nu sitter ovanför hans hylla vid sängen. Jag blev väldigt nöjd över resultatet. Och sen har jag satt upp en affisch som min farbror gett. Den sitter på hans dörr.

För en stund sen klickade jag hem en cdspelare. Som ska stå på hans förvaringsbyrå. Kevin har ju 3-4cd skivor. Men vi lyssnar tyvärr väldigt sällan på dom. Men nu när han snart kommer äga sin första cdspelare så är tanken den att vi ska lyssna på lite musik när vi är där uppe och leker ^ ^

Just nu sitter jag och kollar runt lite på en hemsida som heter, barnparadiset.se där jag högst troligt kommer klicka hem lite mer inredning till rummet <3 Men det får vi se. Beror på vad jag hittar.

 
Den här blev det och röd också för den delen. Hade vela ha svart men den fanns inte att beställa längre, vilket var lite märkligt. Men det funkar med rött också :)

Tusan också vad klockan springer i väg. Jag som inte skulle fastna här. Så gör jag det ändå. Nej nu ska jag sätta fart om jag ska hinna göra något innan det är dags och hämta hem prinsen! ^^ sen blir det nog ett besök hos Nina efter maten skulle jag kunna tro...

Ha en riktigt bra dag!! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards