mammatherese

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Therese Lindström - 24 januari 2013 14:12

Idag har jag och Kevin varit på "kyrkis" . För er som inte vet vad det är så är det en föräldrar grupp. Där vi pysslar, fikar och sjunger med våra barn :) och det är en gång i veckan på torsdagar mellan 09.00-12.00 Och det är uppskattat av stora & små...

Vi har inte varit där på länge. Dels har jag inte haft orken & sen har det varit uppehåll. Men nu tänkte jag försöka ta mig dit varje torsdag. Får väl se hur det går med det ;)

Efter "kyrkis" var vi in på Statoil där jag köpte 4st filmer. Det blev,

Försvunnen
Beginners
Life as we know it
Wimbledon

Inte dom senaste kanske. Men har inte sett någon av dom & jag tyckte dom verkade bra så det fick bli dom :p
Tänkte jag skulle ha något att roa mig med när Micke jobbar och Kevin sover middag :)

Efter besöket på Staoil var vi in på Ica & handlade lite mat. Var tungt och jobbigt att gå hem med fullastad vagn! Speciellt i uppförsbackarna :s men tillslut kom vi hem.

Nu ska jag slänga omkull mig i soffan och sen fixa mat.

Ha en super trevlig dag gott folk ...

Ovido - Quiz & Flashcards