mammatherese

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Therese Lindström - 25 januari 2013 10:28



Godmorgon! :) Idag väckte Kevin mig redan vid 06.30 Gav honom välling & bytte blöja. Hade hoppas på att han skulle somna om en stund till. Men att somna om det tyckte Kevin var onödgt ^^ fick iaf ligga kvar i sängen till 07.50 Tack, det var behövligt!

Nu ligger han & sover middag sedan en stund tillbaka. Och jag sitter här och knappar på tagenterna. Men ska väl snart ta och plocka lite så jag slipper göra det när Kevin är vaken :)

Får se vad jag & mitt lilla hjärta ska hitta på idag? Funderar på att sätta honom i ett bad och sen göra i ordning en liten fruktsallad åt honom :) sen blir det självklart en massa bus.

I morgon bär det av till Örebro & mathandla, nice! att åka och mathandla är månadens höjdpunkt ;) iaf om man frågar mig. Frågar man Micke så skulle han gärna slippa det ^^ 

Nej ska ta och sätta lite fart. Har lite att fixa med :p

Ha det gott. Kramar <3

ps. Tog ny magbild idag i den fina nya tröjan som jag vann på tradera :D löööv it 

Ovido - Quiz & Flashcards