mammatherese

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Therese Lindström - 14 januari 2013 12:14

Hoppar in en snabbis, för Kevin vaknar säkert snart :) men känner ändå för att skriva en rad eller två.

Blev inge dagis idag för Kevin. Men eftersom jag ändå är hemma så spelar det ingen roll. Det hade ju varit en annan sak om jag hade haft ett jobb och inte kunnat ta ledigt bara sådär ^^ så idag blir det hemmamys.

Anledningen till att det inte blev någon dagis idag är för att Kevin inte har sovit så bra inatt   vet inte riktigt varför. Första gången han vaknade vad ca 10min efter att jag och Micke lagt oss. Andra gången var vid 04.00 Båda gångerna ville han äta välling. Att vakna på natten är inte likt honom. Det har han inte gjort på länge!

Mellan klockan 04.00-06.45 så sov han oroligt. Trodde flera gånger att han skulle vakna. Men det gjorde han inte. Utan lyckades sova till 8.30

Även om han sovit mycket så har ändå sömnen blivit rubbad. Och då kändes det inte rätt att skicka i väg honom.

Och jag har heller knappt sovit något. Pga jag har på tok för mycket tankar som snurrar i huvudet   jag försökte koppla av & tänka på annat. Men det gick inte. Dessa tankar och oro kommer inte försvinna fören jag fått besked! Hann förresten växla några ord med Micke i morse & han hade inte heller sovit bra :O hmm.
Får hoppas vi alla sover bättre inatt   

Ska ta och slänga ihop lite käk. Sen fixa med tvätten! Behöver åter igen tvätta upp lite. Den här gången tänker jag inte vänta tills tvättkorgen är överfull. Som jag gjorde sist! Kändes som jag inte gjorde annat än och tvättade :p

Sen är det sängarna som ska bäddas. Nej har inte gjort det än :$ och sen försöka dammsuga lite ;) om Kevin inte misstycker. Hehe!

Funderar på att sätta honom i ett bad sen :0) vore nice för honom att plaska lite.

Nej nu ska jag ta och göra lite vettiga saker


Av Therese Lindström - 14 januari 2013 08:44

 

Är med & tävlar om en fin tavla. Tävlar gör jag hos: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Nu hoppas jag att jag blir utvald som en lycklig vinnare :) Finns många fina tavlor. Och jag vet att en av dom skulle passa perfekt till sonens rum. Jag har inrett det lite, men ännu inte riktigt nöjd. Men en ny fin tavla blir rummet perfekt *ler*

Ovido - Quiz & Flashcards