mammatherese

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Therese Lindström - 8 januari 2013 19:34

Klockan är inte ens 20.00 och jag sitter redan här & gäspar sönder mig själv ;( känner mig helt slut i både huvudet & kroppen! En del av mig säger att jag ska vara vaken lite till, men andra delen av mig säger, soooov. Så jävla jobbigt & gå runt & vara trött hela tiden. Tur jag ska till barnmorskan i morgon     får se om vi kan få ordning på tröttheten.

Haft en riktigt bra dag idag iallafall   dammsög övervåningen & nere. Fick besök av älskade syster   fixade en god mat (korvstroganoff) och var ner till Ica där vi handlade. Och sen svängde vi förbi farsgubben & Tina på jobbet.
Sen har jag gjort i ordning lite mer än 2L "fruktdrink" . Som vi mumsat på. Kevin blev heltokig i det. Drack så mycket att jag trodde det skulle spruta ut i öronen. Så det blev ingen välling där inte ;)

Prinsen sover sen en timme tillbaka. Och Micke tittar på film & jag sitter här. Gäspar ihjäl mig snart ;(

Avrundar här & säger godnatt (:

Av Therese Lindström - 8 januari 2013 12:05

 

 

Jag älskar dig så jävla mycket <3 Du är mitt allt. Varje sekund som du är ifrån mig så saknar jag dig tokmycket. Varje kväll innan jag går & lägger mig så smyger jag in till dig och kollar att allt är okej. Jag brukar stå vid din säng en stund och bara njuta av att ha fått världens finaste pojke.Jag är inte världens perfekta mamma, men jag försöker göra mitt bästa för att du alltid ska ha det bra! Och jag kommer alltid skydda dig från allt ont. Vill att du ska få en trygg, harmonisk och fin uppväxt. Jag hoppas att du aldrig glömmer hur mycket jag älskar dig <3 Kommer alltid finns vid din sida. Oavsett när på dygnet det än är!

Jag talar ofta om hur duktig du är och hur mycket jag älskar dig! Jag vill att du ska höra det ofta för att du aldrig ska behöva tveka! Jag kommer som sagt alltid finnas vid din sida <3

I Maj kommer du bli storebror. Det sägs att det blir en lillasyster. Jag lovar att du ska inte behöva känna dig utanför. Du är fortfarande lika älskad fast det kommer en bebis <3 Du kommer bli den perfekta storebrodern *ler* du kommer föralltid vara number one for me :D

Nu ska jag fixa lite sen knalla bort till dagis & hämta hem dig min prins.

Av Therese Lindström - 8 januari 2013 09:09

Alltid lika tråkigt när man upptäcker att man blivit borttagen som vän på fejjan!   Men de människor kanske inte anser att vi pratar så ofta. Så då kanske det inte är någon mening att finnas där som en i mängden? Tyckte att en person varit väldigt osynlig på facebook här ett tag. Till en början trodde jag att denna person tagit en paus igen. Men sen såg jag den där knappen, lägg till vän. Jag var med andra ord bortplockad. Aja, skitsamma. Inte min förlust ;)

Ska strax ringa till Nina & snacka skit en stund :) Efter det ska jag ta en dejt med dammsugaren. Tyckte inte det var länge sen som Micke dammsuga på övervåningen, men ändå har dammråttorna hittat tillbaka ;) men idag ryker dom!

Några andra planer har jag inte (medan skrutten är på dagis) men sen när han kommer hem då blir det full fart här hemma. Maten ska göras, blöjan ska bytas & Kevin ska ha mat i magen osv... Men det är bara trevligt

Är så himla lycklig över att jag har min son. För han förgyller mina dagar till det bättre    Och i Maj kommer en bebis in i våra liv & som även hon kommer förgylla mina dagar till bättre! Två älskade barn kommer jag ha :D och en underbar sambo ...

Nej ska ta & slänga mig över telefon & sen dejta dammsugaren! Puss och kram, ses på stan ;) Ja den är dålig i know






Ovido - Quiz & Flashcards