mammatherese

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Therese Lindström - 9 januari 2013 08:31

Godmorgon! Lyckades hålla mig vaken till 21.15 ungefär, sen kom john blund   vaknade till när Micke kom & lade sig. Så det blev och säga godnatt lite snabbt och sen somnade jag om igen. Vaknade vid 02.00 tiden av jag behövde gå på toa. Gick sen & lade mig. Hade lite svårt & somna om. Tur var väl det, för 15min senare vaknade Kevin & var jätte ledsen   vet inte om han drömde något otäckt. Men hungrig var han också. Så han fick välling & efter det lade jag mig igen & somnade strax efter. Vaknade när väckarklockan ringde vid 06.10 Somnade om 10min sen tvingade jag mig själv att gå upp..

Känner mig hyfsat utvilad    får hoppas det håller i sig hela dagen. Så inte tröttheten kommer smygandes! ^^ såfall får det bli tidigt i säng i kväll igen. Fast vill ju se efterlyst som startar idag :D


Nu ska jag ta och duscha en liten snabbis. Svettig som en gris ;( ofräscht som fan. Men har ju gått & blivit så jävla varm senaste dagarna. Säkert pga graviditeten... ^^

Sen kommer Nina hit & då blir det och snacka lite skit med henne en stund. Sen drar vi till stan. Ska till BM idag   som jag sagt några gånger. Haha! Skriver om det när jag kommit hem hur det gick & vad dom sades..

Förresten idag kändes det jobbigt & lämna Kevin    jag vet inte varför. Brukar inte känna så. Men idag kändes det inte bra helt enkelt. Men han går ju sista dagen idag så snart får jag massa tid och mysa med honom...

Nej fan måste duscha nu... See yaa!!

Ovido - Quiz & Flashcards