mammatherese

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Therese Lindström - 4 januari 2013 13:24

Kevin väckte mig vid 02.00 i natt. När jag kom in till hans rum så satt han upp i sängen & såg väldigt glad ut. Lade ner honom i sängen och lade på honom täcket & sa godnatt. Gick på toa och när jag kom ut hörde jag hur han gnällde. Kanske var han hungrig? Gick ner och gjorde i ordning en flaska. Men han drack inte mer än 10ml kanske sen knuffade han undan flaskan. Så jag sa godnatt på nytt igen & gick och lade mig sen.

Kollade fb och lekte lite med telefon medan jag väntade på att han skulle somna. Men han verkade inte speciellt trött. För han låg & pratade för fulla muggar. Vid 03.30 blev det äntligen tyst. Så då lade jag ner telefon och lade mig tillrätta. Somnade, men sov inte så djupt. Vet inte varför? Var väl kanske orolig att han skulle vakna igen?!

Vid 8.30 väckte Kevin mig igen. Då var jag svintrött. Men det är bara bita ihop & gilla läget. Klev upp och Kevin var redo sen att börja dagen. Tyvärr inte jag. Hehe!

Lade mig i soffan & tittade på filmen, the last song medan Kevin lekte så snällt. Uch filmen är så sorglig :´/ tårarna forsade för kinden och Kevin lutade sitt huvud mot mig och log. Men såg ändå bekymrad ut. Men sa att det är OK. Det är ingen fara. Mitt älskade hjärta <3

Kevin sover middag & jag ska ta och fixa lite, bland annat ska jag förbereda dagens mat lite sen bara ta det lugnt :)
Tidig kväll blir det idag...

Hörs och syns :D

Ovido - Quiz & Flashcards