mammatherese

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Herregud...

Av Therese Lindström - 4 oktober 2013 10:02

Herregud vad är det för fel på folk.. Ja ibland undrar man?! :s

Godmorgon! Galet trött idag, känns skönt att vi bara ska vara hemma idag och inte behöva stressa iväg till dagis! Blir lugn dag här hemma. Kevin leker med sina bilar och Isabella sover. Jag sitter här en snabbis. Men ska strax fortsätta kolla lite på Tv. Lite senare ska jag ta ett ryck med dammsugaren. Det behövs! 

Vad ska ni äta för mat idag? Vi ska äta potatis, morötter och lök i ugnen. Bearnaisesås och schnitzel. Hade varit godare med en köttbit men glömde ta fram den igår och helst vill man ha köttet liggandes i en god marinad :)

Jippy på söndag äter jag medicinen mot urinvägsinfektion för sista gången! Ska bli skönt och slippa ta tabletterna. Och framför allt skönt och slippa smärtan ..... Uvi önskar jag inte ens min värsta fiende för det är fan inte kul. Känns verkligen som 10knivar som skär i en när man kissar. Ja ni som haft skiten vet nog vad jag menar.

Har förresten plockat bort några "vänner" på fejan. Kände att det var dags att städa upp lite! Och ikväll ska jag plocka bort galet mycket bilder. Känner att jag vill rensa upp överallt! Ibland behöver man göra det. Ska även byta lösenordet. 
=)

Nä avrundar här.... 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards