mammatherese

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

Underbar kväll (:

Av Therese Lindström - 26 oktober 2013 17:44

Hade en riktigt underbar kväll igår med lite vänner! <3 var den bästa kvällen på länge. Mycket skratt, musik och en massa prat.Det var en sådär kväll, man aldrig ville skulle ta slut :) Tack alla som var inblandade. Detta var precis vad jag behövde. Få koppla av och bara njuta. 

Kom inte i säng fören klockan var 01.30, blev lite chockad när jag insåg vad klockan faktiskt var. Hoppades på att vi skulle få lite sovmorgon! Men det tyckte inte barnen som vaknade vid 06.30 :O var skapligt trött och hade ont i huvudet. Men en vitamin tablett (brus) och Alvedon. Och lite vila i soffan en stund. Och så en rejäl frukost på det så kände jag mig piggare. 

I kväll blir det chips, dricka och tända ljus med älsklingen framför en film :) ingen aning vad vi ska se. Men det löser sig :) 

Har lagt Isabella, men verkar inte vilja sova. Så jag lär väl kolla till henne. Sen blir det och lägga Kevin om ett litet tag. 
Efter filmen blir det bums i säng och sova ikapp lite sömn, som man förlorat.... 

Ps. När något känns fel, brukar jag hålla det för mig själv. Men igår bestämde jag mig för att tala ut med en person och det kändes skönt efteråt. Så nu är allt lugnt :D

Ha en underbar kväll.... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards