mammatherese

Alla inlägg under oktober 2013

Av Therese Lindström - 2 oktober 2013 08:59

     


Klickade hem lite kläder till barnen härom dagen! Men så kom jag på idag att Isabella behöver en tjockare mössa, då hon bara äger en tunnare. Och sen behöver båda barnen bättre vantar än vad dom har nu. Så jag fick sätta mig ner & klicka hem det idag! Synd att jag inte kom på det då jag beställde dom andra kläderna ;-( men minnet är inte alltid med mig. Men det spelar egenligen ingen roll om det kommer i omgångar. Känns bara så typiskt :p 


Nu glo på rederiet en stund. Sen fixa dagens middag (lasagne) sen plocka lite. Och vid 12.30 hämta hem grabben från dagis! Lämningen gick jätte bra idag med :)


Åh i morgon är det Kevins stora dag! Klockan 09.25 för 2år sedan föddes min fina pojke...

Av Therese Lindström - 1 oktober 2013 21:10

Tror det var igår jag skrev ett inlägg i bloggen om att jag hade ont och att det kändes som knivar. Det förvärrades idag, fick så ont att jag hade god lust att skrika rätt ut och tårarna var inte långt ifrån att rinna för kinden :( ringde jouren i stan och fick en tid 18.45, fick komma in 19.10 och domen blev kraftig uvi (urinvägsinfektion) så kommande 5dagar blir att äta antibiotika. Jippy eller något! Det förklarar varför jag har sådan smärta.... 

Tack snälla Patrik och Ida för skjutsen! <3

Nu ta en tablett, kika lite på Tv en stund och sen krypa ner i sängen... Godnatt, sov gott!

Ps. Var på första baby café idag med Isabella, riktigt mysigt och roligt var det. Så nästa vecka ska vi dit igen, om inget kommer i mellan... 

Ovido - Quiz & Flashcards