mammatherese

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Therese Lindström - 3 augusti 2012 09:40

 


Grattis Kevin på 10månaders dagen

Idag kommer mormor Mia hit och hämtar prinsen! Han ska sova hos henne under helgen. Det känns lite vemodigt, men jag vetatt han kommer ha det jätte bra. Nog för att det kommer bli tomt här hemma. Men det ska samtidigt bli skönt och få lite egen tid med Micke

Vi ska även passa på och göra ett ryck här hemma. Städa,rensa och sälja som jag skrev i ett annat inlägg. Nej nu ska jag packa prinsens väska, så den är klar sen. Sen glo på Tv och gosa med prinsen =)

Av Therese Lindström - 3 augusti 2012 09:36

Det förra inlägget blev ett tungt ämne att skriva om, så nu vill jag skriva om något mer gladare ämne. Så därför kommer nu ett inlägg till...

 

 

Min bästa vän är Micke även min sambo! <3 han ställer upp & finns alltid där! Är så j*vla glad för att du finns i mitt liv. Skulle det någon gång ta slut i framtiden så hoppas jag att vi kan vara vänner. Även om det kanske inte är så vanligt att man är kompis med sitt ex ;)

Av Therese Lindström - 3 augusti 2012 09:08

Om det vore min sista dag handlar dag 6 om. Vilket hemskt ämne att skriva om :/



Jag har aldrig tänkt i dom banorna vad jag skulle göra om det vore min sista dag på jorden. Men omdet nu vore så,  då skulle jag nog se till att försöka träffa alla nära & kära. Och tala om hur mycket jag älskar dom och hur mycket jag kommer sakna dom alla

Oavsett hur gammal Kevin skulle vara, då skulle jag se till och göra något riktigt kul med honom. Vad vet jag inte riktigt. Beror väl lite på hur gammal han skulle vara också.

Och jag skulle nog ta massa fina foton på mig, som jag skulle ge till alla nära & kära

Jag skulle nog äta en av mina favoritmaträtter, godis & fikabröd. Gottegris som jag är :D sen vet jag inte något mer jag skulle göra! Kanske åka till något ställe som jag gillar, ha sex, pyssla, lyssna på musik och gå en promenad.

Det känns svårt och komma på saker vad man skulle vilja göra osv. Och nu när jag skriver det här inlägget så känns det fruktansvärt tungt. Det känns nästan som om det skulle vara på riktigt :/ ucha detta ämnen var inte kul och skriva. Tur att detta inte är min verklighet!


Ovido - Quiz & Flashcards