mammatherese

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Therese Lindström - 4 augusti 2012 15:46

Vaknade i morse & såg att det var strålande solsken ute, riktigt underbart! Har storstädat i skrubben. Så nu kan man gå in där utan att snubbla :)

Älsklingen har grillat och det var riktigt gott. Som vanligt åt man lite för mycket! Det påminner lite om julmaten, man lassar på massa mat och tror man ska orka allt. Men inser snart att man inte får ner en bit till.


 

(Snodde en bild från google)

Om en stund åker vi till Storå, hem till Ted och Vicky. Drar med dom ut till skogen & leta efter kantareller! Umgås och ha det allmänt trevligt

Sista kvällen som vi är själva. Då blir det mysa ner sig i soffan & kolla på film! OM inte det kommer något bra på Tv. Sen blir det nog en hyfsat tidig kväll i säng. Ska läsa lite i boken, passa på lite! ^^

Imorgon åker vi och hämtar hem vår fina pojke som har tillbringat 3dagar med världens bästa mormor. Tusen tack för hjälpen!

Nu ska jag stänga av datorn. Pussa på Micke och sen bege oss mot nya äventyr....

Av Therese Lindström - 4 augusti 2012 10:53

Godmorgon! :) Igår kom mormor Mia hit för & hämta prinsen. Kevin tittade lite frågande på mig när han satt i Mias bil. Men såg ganska nöjd ut. Efter drygt 1h, 1½ fick jag en mmsbild & en raport över hur det hade gått med resan hem och hur det var hemma hos mormor. Det hade gått bara bra och Kevin skulle snart få bada! Fick ett sms på kvällen sen igen där det stod att Kevin sov så gott

Jag & älsklingen cyklade ner till Storå & umgicks med folk. Jag drack 3 cider och sen blev det lite cola, hehe. Dom andra drack öl. Vi käkade chips/chilinötter och sen spelades det lite kubbspel. Men det var så mörkt ute så man såg knappt något. Vi försökte göra det lite ljusare med stearinljus men var inge höjdare! ;)

Cyklade hem runt 01.00 tiden kanske. Vi tog vita stigen hem, det var det äckligaste jag gjort. Det var mörkt, det ända ljus vi hade var ljuset från monen. Men det gick bra, bara man tog det sakta men säkert :) vid 02.00 somnade jag efter & ha läst någon sida i boken jag håller på med =) 

Vaknade vid 09.00, kände mig utvilad och glad! Men saknar min goa prins. Pratade med mormor i telefon tidigare & det var fortfarande lungt. Han sov middag! ^^ duktiga kille sköter sig fint ;) gör dock lite bus...

Nu ska jag plocka/rensa i skrubben. Sälja, spara & slänga... Sen blir det och gå ut i skogen med älsklingen! I kväll kanske se film? :)


   

Mammas fina pojke träffas vi igen Älskar dej hjärtat mitt...


Ps.Aning irriterad & besviken! Måste få ur mig skiten, odgkidjgiahdugjadisjg  :@ gajfonmd ? ! # %&7 7801+13746 så nu känns det bättre ;)


Ovido - Quiz & Flashcards