mammatherese

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Therese Lindström - 14 augusti 2012 14:33

2 timmar kvar, sen kommer älsklingen hem. Dagens höjdpunkt!

Lade Kevin för och sova em middags luren, som vanligt. Men idag vill han inte sova. Det verkar som att tänderna bråkar. Efter gallskrik fick han komma upp! Får se hur den här natten blir? Jag kan nog förvänta mig noll med sömn.

Har fått ont i ryggen, precis ovanför rumpan. Vet inte varför? Har inte gjort något speciellt, vad jag vet. Aja, jag överlever. Ska strax ta i tu med dagens middag. Idag blir det tager vad vi haver middag. Med andra ord ska slänga ihop potatis, köttbullar och korv i en röra! ^^ inge vidare lyx, men det funkar det med..

Nepp här kan jag inte sitta. Lär knalla.

Av Therese Lindström - 14 augusti 2012 14:23


Tävling Swebaby namnnappar!


 

 

Jag tävlar hos Debbie- Mamma till 2 prinsar om ett valfritt paket med namnnappar från swebaby.se!

Tävla HÄR du med!

 

 

Av Therese Lindström - 14 augusti 2012 09:06

Godmorgon!  Inte blev det mycket sömn inatt heller. Kevin vaknade runt 03.30 och krånglade! Ögonen gick i kors och var så trött att jag nästan började gråta! Men försökte hålla humöret uppe och ha tålamod. Inte lätt och vara liten & inte kunna förklara vad som felar. Efter en stunds krångel så somnade han om. Vaknade nästa gång vid 06.30 när Micke skulle åka till jobbet. Låg kvar i sängen till 7.30, sen gick vi upp & började morgonen :) har ätit frukost, druckit kaffe och har även druckit sådan där brustabletter (vitaminer) vet inte om man blir pigg av dom egentligen, men det är iaf vad jag inbillat mig! Känner mig ganska pigg (än) men tröttheten kommer väl säkert smygandes under dagen.

Det känns som Kevin har kommit in i en period där han försöker göra allt för och störa sin mors skönhetssömn. Nej skämt och sido. Tror det är tänderna som spökar, gör säkert lite ont och då vaknar Kevin och så blir det en del krångel. Peppar, peppar har han inte haft något stort utbrott sen han hade det för någon natt sen...

Har förresten läst igenom några av mina inlägg. Det är otroligt att jag har så pass många läsare som jag har. För jag tycker jag nästan bara skriver ointressanta inlägg :/ Jag skulle vilja förbättra mina inlägg och även lägga in fler bilder. Kanske skulle besökstatistiken öka? Men inte alltid lätt och försöka skriva intressanta inlägg, då vi inte gör så mycket om dagarna. Där av blir det att man skriver om det gamla vanliga...

Saknar älsklingen som f*n. Har fortfarande inte vant mig vid att han jobbar. Det känns väldigt tomt här hemma. Men snart så tror jag det kommer bli som vanligt, när man har vant sig lite mer! ^^

Skulle egentligen skriva mer, men plötsligt försvann allt jag hade i huvudet. Så jag avrundar här. Tar och läser lite. När Kevin har vaknat blir det en liten lätt lunch och sen altan häng i think. Skulle vilja hitta på något som gör att vi håller oss upptagna hela dagen. Men frågan är ju bara vad?! Ska klura...

Ovido - Quiz & Flashcards