mammatherese

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Therese Lindström - 18 augusti 2012 19:53

Haft full upp hela dagen, men jag klagar inte! Det är roligt när det händer saker än att man bara sitter hemma & ugglar. Som jag & Kevin alltid gör annars.

Vaknade, käkade frukost och fixade i ordning oss. Åkte till Örebro för och mathandlade. Efter det hoppade jag och Kevin in på Klädjätten, tänkte kolla om det fanns fina dop kläder till Kevin eller ett par leggings till mig. Men det fanns ingenting av det jag var ute efter :-/ Micke släppte sen av mig och Kevin vid Ica maxi där vi kollade efter kläder. Hitade inget till Kevin. Men till mig fann jag ett par blåa legings som jag köpte :-) 

När vi kom hem gjorde vi iordning tacos & käkade det. Och det var riktigt gott! :D när vi hade ätit så åkte vi till pappa och hälsade på. Snackade skit en stund! Sen drog vi till Storå & snackade skit med lite folk där. Sen in på Ica en snabbis. Handlade några varor som vi glömde handla på willys. Sen drog vi till Linde en snabbis.

Phu, en lång men bra dag! När vi kom hem plockade jag lite, startade diskmaskinen och sen nattade jag prinsen

Ha en bra kväll... Nu avrundar jag! :D

Ovido - Quiz & Flashcards