mammatherese

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Therese Lindström - 2 september 2012 19:09

Jag är helt slut. Så idag blir det bara ett kort inlägg. Sen blir det och mysa ner sig i soffan och där kommer jag ligga ända tills det är dags och sova. Kommer inte gå en meter fören det. Hihi.

Det blev ett jätte lyckat dop! Även om Kevin var riktigt trött så skötte han sig bra. Och fikat var gott, nästan allting gick åt =) så det måste betyda att andra också tyckte om det.

Vi fick jätte fina presenter. Eller inte vi kanske, men Kevin <3 blev ju nästan rörd. Tack

Och tusen tack alla som kom för och uppvakta vår son på hans dopdag. Och även tack till "svärfar" Lasse och Peggy för hjälpen med städningen *ler*

Känns lite konstigt och kalla Lasse för svärfar då vi knappt har träffats. Men svärfar är det vilket som. 

Bilder kommer inom kort *ler* =D

Nu lägga Kevin och sen inta soffläge. Godnatt, sov gott.

Dopdagen blev med andra ord lyckad

Av Therese Lindström - 2 september 2012 09:31

Godmorgon! Har lite att fixa med, men ett litet blogg inlägg hinner jag nog allt slänga in här =) sen ska jag sätta fart med allt som ska fixas.

Har inte sovit mycket inatt. Dels var jag väldigt pigg, hade druckit kaffe efter 18.00 och när jag gör det får jag svårt och sova sen, tyvärr. Och sen snurrade tusen tankar runt i huvudet, kring denna dag! Men är hyffsat pigg ändå =) är även på bra humör så det kommer nog gå bra ändå.

Kevin ligger och sover, så han är pigg och glad. Jag ska strax hoppa in i duschen och sen klä på mig de kläderna jag ska ha idag! Jag hoppas att det blir bra =) tänkte ha en svart genomskinlig tunika, med ett linne under, och blåa leggings. Skor vet jag inte riktigt vad jag ska ha. Får prova det sen =) 

Tänk att idag ska vår lilla/stora pojke döpas! Jag har längtat länge på den här dagen och nu ska det äntligen bli av =)

Nähe måste avrunda och fixa allt. Vill inte stressa ihjäl mig! Blev inge jätte intressant inlägg. Men det får duga. Får skriva bättre nästa gång =)

Gott folk, Vi ses i kyrkan sen!

 

Ovido - Quiz & Flashcards