mammatherese

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Therese Lindström - 13 september 2012 19:27

Idag kom det efterlängtade paketet från mamma och Jallu som bor i Finland =) I paketet låg det en body med en tiger som såg ut som en pirat, strumpor och en svart/grå randig one pice med monster på. Tänkte lägga in bild här och visa, men det går segt så jag får visa er bilder i morgon istället =)

Kläderna var iaf hur som helst jätte fina! Tusen tack mamma och Jallu (mammas gubbe)

Idag har jag och Kevin varit på bvc och talat lite och det gick bra. Efter det drog vi till Nina m familj och umgicks en stund. Vid 16.30 kom älsklingen och hämtade oss!

När vi kom hem käkade vi och sen tittade vi lite på Tv. Och Kevin fick leka med sina leksaker.

Lade Kevin som var super trött vid 19.00 och han somnade på en gång =) mammas lilla hjärta.

Nej nu se på Tv igen och sen sova. Riktigt trött efter och ha varit uppe sen 06.45

Ps. Fredag i morgon och då blir det tacos =)

Godnatt..

Av Therese Lindström - 13 september 2012 10:52

 

Jag är med och tävlar hos,  http://janinas.vimedbarn.se/ om ett presentkort värt 500kr.
Prova lyckan du också! =)

OM jag skulle bli en av vinnaren så skulle jag välja,

http://kidsbrandstore.se/product/3760_lundmyr-of-sweden_barnklader_jeans.html


Dessa super snygga jeans från Lundmyr of sweden.

Av Therese Lindström - 13 september 2012 10:35

Jag är galet rädd för ormar. Det spelar ingen roll om jag ser en i verkligeheten eller på Tv. Så ryser jag lika mycket =/ jag önskar man kunde utrota dessa äckliga djur.

Sen tycker jag inte om getingar. Vilket jag också är galet rädd för. Rädd för att bli stucken =/ blir så rädd att jag nästan börjar gråta och springer gärna bort i från den. Men som tur vad var det riktigt länge sen jag blev stucken. Peppar, peppar.

Något annat jag också är rädd för är att förlora någon nära och kära. Jag vet att det livets gång. En dag så lämnar man tyvärr jorden! Men tyvärr är det många som rycks bort för tidigt =/

Något jag också är väldigt rädd för är att det ska hända något med Kevin. Mitt hjärta hamnar i halsgropen ungefär 1000gånger om dagen. Rädd för att han ska sätta något i halsen och inte få luft eller att han ska ramla och slå sig riktigt illa =/

Är även rädd att något ska hända mig. Att jag ska få någon allvarlig sjukdom. Eller att något hemskt ska hända som gör att jag inte längre finns kvar här på jorden =/

En annan sak som jag också kan vara "rädd" för är att det på något sätt tar slut mellan mig och Micke! Det vill jag inte, då jag älskar honom som fan...

  Det är mina rädslor . Vad är du rädd för?

Av Therese Lindström - 13 september 2012 07:59

Godmorgon! Idag väckte Kevin mig vid 06.45, vilket kändes hyfsat okej. Men skulle inte ha haft något i mot att sova till 08.00

Ringde ner till bvc och talade lite med dom. Ska ner dit vid 14.40 så ska dom få undersöka min lilla prins <3 för han är fortfarnade så röd "där nere" och det känns som jag har gjort det mesta jag kan komma på. Det kan vara värmeutslag men det kan ju också vara något annat med? Men eftersom det har pågått flera dagar utan förbättring så känner jag att det kan vara skönt att någon med lite mer kunskaper kikar på det. Sen om dom säger att det bara är värmeutslag så okej då får man väl fortsätta köra på det racet vi kört på och hoppas det blir bättre =)

Nu vaknade min lilla plutt precis, så jag ska ta och göra honom i ordning så vi kan börja morgonen. Tänkte egentligen skriva lite mer, men det hinns inte nu.

Så jag får väl skriva mer senare? Ha det så gott..  

Ovido - Quiz & Flashcards