mammatherese

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Therese Lindström - 3 september 2012 16:15

16st tradera paket ska paketeras och skickas iväg. Jisses. Men då har jag iaf något att göra! ^^ mycket jobb, men samtidigt kul. Det ända jobbiga är väl att jag måste gå till Ica och det är en liten bit. Men får man motion iaf...

Läste på fb i morse att en av Mickes släktingar har fått magsjuka. Uch och fy! =/ Hoppas det är något som går över snabbt =)

Fick även veta att Niinas dotter Sandra också fått skiten.

Jag och Kevin är friska och mår bra =) vet inte hur det är med Micke. Han har inte kommit hem än. Får väl invänta och se hur han mår. Men han mår säkert bra! =) Vi kommer inte få skiten. För det har vi inte fått förut heller när den har härjat runt..

Nej fixa klart maten och hämta sonen som vaknat <3

Av Therese Lindström - 3 september 2012 10:59

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag lagt ut en hel del saker på tradera! Och nu när jag kollade min mejl så såg jag att jag har fått mycket sålt =) dock har det inte gett så mycket pengar som jag hade hoppats på. Men känns ändå ganska bra.

Det som inte blir sålt av auktionerna som inte går ut fören 9 septmber det ska jag lägga ut på face och lindenytt =) kanske kan få in någon mer krona.

Så i eftermiddag när Kevin sover middag igen (om) så ska jag skriva vinstmejl till folket. Annars får jag ta mig tid i kväll. Men fasen det är ju två bra program på Tv också. Hihi.

Har pratat med Nina i telefon, hade mycket och tala om =) och sen har jag plockat undan leksaker och sopat lite på golvet. Har nu lagt potatisen på kokning (Kevins middag) vad vi ska ha till? vet jag inte än.

Sen hämta posten, fixa middag tills Micke kommer hem. Ja det händer lite saker =)

Av Therese Lindström - 3 september 2012 09:17

Godmorgon! =) En aning piggare idag, än igår :0) sovit riktigt gott har vi också gjort. Frukosten och kaffet är intaget i vanlig ordning. Sonen leker med sina leksaker och jag hamnade här en liten snabb sväng. Om en liten stund ska Kevin sova och då ska jag sätta mig och fixa med ramarna vi fick i dop present. Som sagt ska lägga ut bilder sen på vad vi fick och även lite dopkort. Men eftersom jag glömde kameran hemma =/ så fick min syster agera fotograf och ta kort med sin kamera! Så jag väntar spänt på att några bilder ska trilla in på mejlen ^^

Måndag idag, inget speciellt planerat. Det blir väl och städa lite och sen bara ta det lugnt. Förra veckan var det något inplanerat nästan hela tiden, så nu pustar vi ut och bara tar det lugnt =) det behövs det också.

Kanske skulle gå en liten promenad och sen får det nog bli ett bad för herren. Som tyvärr kommit på att det inte är lika roligt som förut. Hm, vad händer? =(

Nej nu ska jag leka lite med grabben innan han lägger sig...

Ovido - Quiz & Flashcards