mammatherese

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Therese Lindström - 19 september 2012 19:28

Jag som nästan alltid har något att skriva, har helt plötsligt fått bloggtorka som fan! Kommer inte på ett skit att skriva. Vill ju inte tråka ut er dagligen med vad vi gör om dagarna. För dom ser ungefär ut på samma sätt...

Nåväl när jag ändå har tagit mig tid till att logga in här så ska jag väl försöka slänga in ett inlägg. Kevin är nattad och sover. Han var riktigt trött idag, stackaren! <3 Så idag gick nattningen problemfritt.

Jag och älsklingen ska titta på det nya programmet här vid 20.00 (nybyggarna) ungefär som arga snickaren =) Ska bli intressesant och se vad det är. Och sen blir det efterlyst ^^

Sällskapet till Tvprogrammet är choklad och ett glas cola! Namn. Jag som inte skulle äta sådant. Men ja det sket väl jag i. Som vanligt.

Nähe kolla hur det går för älsklingen som gick ut en stund. Och sen bänka sig vid den där Tv.

Imorgon blir det kyrkis med grabben min <3

Godnatt och tack för mig

Av Therese Lindström - 19 september 2012 15:04

Har fått ett besked idag. Och just nu snurrar tankarna i mitt huvud. Vet varken ut eller in just nu. Men oavsett hur det än blir så kommer det bli bra! <3

Det har absolut inget med mig och Mickes förhållande att göra! Vi älskar varandra jätte mycket och förhållande är på topp!

Jag vill inte gå in på vad det är. För det är något jag vill behålla för mig själv! Hoppas att ni förstår. Men känner att jag vill ändå skriva av mig, så det är just det jag gör nu =)


Hm... Vad svårt det är.


Nej nu är det hög tid för och fixa dagens middag. Ugnspannkaka blir det idag. Är inte sugen på det. Men det får gå ändå =)

Ovido - Quiz & Flashcards