mammatherese

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Therese Lindström - 21 september 2012 15:38

Idag har Kevin varit på sin första "marknad" . Jag tror han tyckte det var kul men var nog förvånad över alla att det var så mycket folk. Kevin satt i vagnen och "tittade upp mot alla" och såg minst sagt förvånad ut!

Jag köpte 5st korv för 100kr. Ni vet ren, älg, pub, whiskey och vitlök =) tog just dessa samker. En av varje. Sen köpte jag en godisrem som jag slängde, var inte alls god =/ köpte en ny som också smakade skit. Men den behöll jag ^^ svårt med godis ibland! Hehe. Köpte lite marknads nougat (ett måste)

Kevin köpte två st jätte snygga T-shirt. Den ena spanade jag in redan på förra marken när jag gick på den med Kevin imagen <3

Så mycket mer köpte jag inte och det var heller inte meningen att jag skulle köpa så mycket eftersom vi ska på en annan marken nästa helg =) "Kopparbergsmarken" =)

Nej nu är det dags och fixa mat och sen inväta Micke ska komma hem! Sen tar vi helg. Örebro i morgon och mathandla...

Ps. Även om Kevin tyckte marken liknade skit ibland så var han jätte duktig. Lite gnällig, men sådant som hör till

Av Therese Lindström - 21 september 2012 06:56

Godmorgon! Jag har tydligen gått och blivit en morgonmänniska! Fattar inte vad det är som händer. Förut tog jag all chans jag kunde för att få sova lite extra. Men nu två morgonar i rad har jag varit uppe och skuttat tidigt =) Igår vid 05.30 och idag 06.30 ^^ 

Kevin vaknade vid 06.30 och var hungrig + att blöjan var sprängfylld =/ så jag fixade det och nattade sedan om honom. Gick tillbaka till min säng, men kände att jag var jätte pigg! Lycka till att somna. Så jag klev upp.

Sitter här nu och kikar runt lite på nätet. Se om det har hänt något kul? Och det hade det, Sanna en kompis har äntligen fått sin dotter <3 så grattis till dig/Er.

Ska strax fixa lite frukost. Magen kurrar som aldrig förr. Bäst och lyda! ^^ Sen packa skötväskan. Se till att allt är med. Och sen fixa lite annat smått och gott.

Strax efter 09.00 kommer Nina hit. En snabb kopp kaffe och lite skitsnack.. Sen bär det av till Linde! För idag är det Lindemarken <3 Jag har tagit en snabbkoll på kontot. Så jag ser hur mycket pengar jag har och det ser okej ut. Men kommer inte spendera så mycket pengar idag. För jag ska ju på den bästa marken genom tiderna och det är: KOPPARBERGSMARKEN!!!! det ÄR där man spenderar pengar OM man nu ska spendera pengar alls..

Nej bäst att jag avrundar. Annars får jag stressa. Som jag fick igår. För jag "ska bara" kolla den här sidan och den här sidan.. ^^

Ovido - Quiz & Flashcards