mammatherese

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Therese Lindström - 15 september 2012 19:42

Jag har verkligen noll fantasi när det gäller och skriva blogg. Tycker det blir samma gamla tjat varje dag. Allt handlar om vad vi gör och inte. Visst kan det vara intressant till viss del kanske. Men kanske inte när det skrivs varje dag! Så jag funderar på att försöka göra bloggen ännu bättre. Man kan väl säga att jag ska "börja om" lite. Jag kommer dock inte radera mina gamla inlägg. För det kan vara roligt och läsa tillbaka och se hur man skrev då och hur jag skriver nu. Ska försöka se till och skriva på annat sätt och kanske slänga in fler bilder. Vill faktiskt höja min besök statistik lite =)

Får se om jag lyckas eller ej? Jag tänkte jag skulle göra igång i morgon! Nu känner jag inte för att ägna någon mer tid framför datorn. Tänkte göra älsklingen sällskap och se på Tv. Kanske skulle tända lite ljus för ovanlighetens skull ...

Godnatt och tack för idag

Av Therese Lindström - 15 september 2012 15:13

Hejsvejs! =) Kevin sover och Micke är ute och donar. Själv har jag suttit och fixat med min kusin "Toffe" födelsedags present. Han fyllde i torsdags, men ska fira han idag. Vi 17.00 ska vi åka och gratta honom . Jag hoppas att han blir nöjd med det "lilla". Eller så lite är det kanske inte? Han får utav oss 500kr.

Hade inte så mycket att skriva just nu. Kanske blir det mer ikväll? =)

/Therese

Ovido - Quiz & Flashcards