mammatherese

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Therese Lindström - 18 september 2012 13:46

Nu behöver jag inte tjata om regnet och hur jag ska göra med promenaden till Ica. För nu är det fixat. Fick skjuss av Patrik, en kompis till mig och Micke! Tusen tack. Guldvärt <3

Har lagt Kevin för att sova sin em vila =) Och jag sitter här, som vanligt. Men ska snart plocka ur diskmaskinen och plocka lite i Tvrummet.

Förstår inte att det ska vara så svårt och skriva om vettiga saker? Sådant som intresserar folk. Knappast detta som lockar folk att läsa eller? Med andra sidan känns det meningslöst och börja skriva på något annat sätt, för då skulle det inte vara jag? För det är ju sådan här inlägg jag skriver. Hm?!

Ni får nog acceptera mitt sätt att skriva, eller så sluta läsa min blogg *ler*

Nehepp lär gå igen!

Av Therese Lindström - 18 september 2012 11:56

Suck.. Nu blev jag påmind vad som inte är positivt med hösten och det är allt j*vla regnande! Tidigare när jag skrev inlägget om att det såg ut och kunna bli lite regn så kort stund efter började det och dugga lite! Och lite duggregn har välngen dött av? Men NU vräker regnet ner. Varför? Jag som måste till Ica. Visst skulle jag kunna vänta tills Micke kommer hem och fråga om skjuts. Men vill ju få detta fixat nu.

Nu vaknade prinsen <3 =) ska fixa lite lunch till honom. Sen j*vlar ska vi dra till Ica. Finns inge dåligt väder, bara dåliga kläder.

Vi hörs och syns !!!

Av Therese Lindström - 18 september 2012 10:32

Tittar ut och ser att det är gråmulet, ser ut att kunna bli regn om en stund =( vilket jag inte hoppas på. För idag ska jag och Kevin ta en promenad. Vi tänkte gå till Ica för att posta ett paket och sedan skicka in papper till försäkringskassan. (En ansökan om föräldrar penningen) ^^ 

Jag och Kevin hade tänkte åka in till stan idag och umgås med Sarah. Men tyvärr hade jag ingen ork. Saknar såklart mina fina vän. Men har ingen motivation att åka till stan =/ så jag fick ställa in träffen! Känner mig dum.

Men NEJ nu duggar det. Jag som verkligen vill ge mig av. Kevin kommer sitta varmt och gosigt i sin vagn och inte märka regnet utanför. Men jag kommer bli blöt som en dränkt katt. OM det blir och ösa ner...

Får gilla läget och ge mig av iaf. Jag orkar inte sitta hemma och uggla. Vill faktiskt hitta på något en stund. Ja jag vet att jag kunde ha åkt till stan och kunnat hitta på något med Sarah. Vet inte varför, men stan lockade inte idag. Ungefär som om det vore mitt största fiende. Hehe! (Konstig känsla)

Min älskade prins sover sött sin fm lur. Och jag sitter här och knappar på tangenterna. Annars är det tyst här hemma.

Ska snart krypa ner i soffan & se på tv en stund och försöka lägga upp en plan för dagen! =)

 

En bild från i somras på min fina pojke som jag älskar mest av allt <3

Ovido - Quiz & Flashcards