mammatherese

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Therese Lindström - 6 september 2012 06:44

Godmorgon! Idag vaknade Kevin vid 06.00, åter igen hade blöjan läck igenom. Så han var dyblöt om bodyn och byxorna =/ inte konstigt att man inte kan sova då. Tog av dom blöta kläderna och satte på en ny blöja. Sen när jag skulle klä på honom en ny pyjamas så inser jag att Kevin har knappt ingen pyjamas kvar. Fick sätta på honom ett par pyjamas byxor som var gränsen till för små och en vanlig t-shirt =/

Kevin äger två pyjamas (smurfarna) och en blå/vit randig och dom är pytte lite förstora. Men då har han något att växa i. Så dessa två pyjamas är dom ända som sitter hyfsat bra. Men dom låg naturligvist i tvättstugan på tork!

Sen har han kanske 2-3st pyjamasar som GÅR att sätta på sig, men dom är egentligen försmå det vill säga att tröjorna är som magtröjor. Minsta lilla som han rör sig så åker tröjan upp och hur skönt är det? Och byxorna går inte ända ner till fötterna som dom borde =/

Jag måste införskaffa lite nya pyjamas åt Kevin! För såhär går det inte och hålla på. Har köpt en pyjamas som Niina ska ta med sig till kyrkis. Får hoppas den sitter som smäck. Och sen har jag budat på två st på tradera som jag hoppas ska vinna. För såfall har Kevin 4st..

Tänkte hur som helst se till att Kevin har iaf 6st. För då har vi i reserv om någon ligger i tvätten! =)

Nähe nu måste jag göra mig i ordning. Det är dock 2timmar kvar tills bussen går, lite drygt. Men gillar inte att behöva stressa. Gillar och ta det lugnt och göra saker i min takt =) hehe.

Kram och ha en underbar dag!

Ps. Kevin somnade om!

Ovido - Quiz & Flashcards