mammatherese

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Therese Lindström - 25 september 2012 13:26

Igår vid 14.30 tog jag min sista snus och har sedan dess inte snusat mer och det känns väldigt bra. Valde att sluta dels för jag ser hur tänderna tar skada av det, har ett munsår som vägrar försvinna och det kostar mycket pengar. Bättre och lägga pengarna på något bättre än snus! ^^

Trodde ärligt att det skulle bli jobbigare att sluta med snusningen än vad det varit. Visst känner jag ett litet sug men iet jag inte står ut med. Då var det jobbigare att sluta röka för typ 1år sedan....

Nästa steg är och försöka dra ner på godiset och inte äta det så ofta som jag gör. Heller inget kroppen behöver egentligen. MEN det är ju så förbaskat gott.

Nu vaknade Kevin efter och ha sovit hmm fm. Somnade mycket senare än jag tänkt och vaknade nu vid 13.37 =O fixa mat och sen leka tillsammans <3

Av Therese Lindström - 25 september 2012 11:05

Har lagt Kevin för att sova sin fm lur. Men det verkar han inte vilja? Hm har han blivit förstor för att sova på fm också? Ska han sluta sova på dagarna helt och hållet? När bestämde vi detta? Hehe.

Kevin krånglar och det brukar han aldrig göra. Och det känns så typiskt, speciellt idag för idag mår jag inte så bra. Är inte så dålig att jag inte kan ta hand om Kevin! Men skulle vara ganska gött och vila en stund på soffan. Men det tycks vara omöjligt? Suck..

Får väl hämta ner honom och snart fixa lite lunch. Sen hämta posten. Tja om man kanske skulle gå en liten promenad i samband med posthämtningen? Skulle nog behöva frisk luft. Och även Kevin med. Sen blir det nog lite inomhus lek och bad för Kevin...

Ska även fixa med tvätten också. Hämta den torra tvätten som hänger på tork och lägga dom i skåp/lådor. Sen slänga i lite tvätt i maskinen ^^

Vid 14.30 ungefär ska jag börja med maten (tonfiskgratäng) blir det idag. Och det är super gott ^^

Nej tja om jag ska slänga mig omkull i soffan en stund.. Kanske hinner vila 2min... Om jag har tur. Suck, nej det hinner jag inte ^^ hepp, hepp




Ovido - Quiz & Flashcards