mammatherese

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Therese Lindström - 16 september 2012 21:34

Jag och älsklingen har myssöndag, och den spenderar vi åt varsitt håll. Jag sitter här vid datorn och Micke tittar på Tv. Visst är vi romantiska?! =)

Hade ingen lust och se på programmet Micke kollar på.

Snart blir det och krypa ner i sängen och sova. Ska bli så jävla gött. Jag fullkomligen älskar att sova. Tiden innan Kevin kom till världen så kunde jag sova bort typ halva dagen. Men nu kan jag inte det. Får vänta ett par år .. 

Inge seriöst inlägg, tusan jag som skulle skärpa mig! Aja ny chans i morgon..

Godnatt..

Av Therese Lindström - 16 september 2012 10:19



Sällan jag tar kort på mig själv. Och det är av den enkla anledningen till att jag blir sällan nöjd med resultatet. Kan inte säga att denna bild på mig blev någon 10poängare ^^ men det får duga.

Hoppas allt är bra med er idag. Med mig är det bara fint! Dock lite halv seg. Men det hör till när man är småbarns förälder. Igår kväll vid 23.00 vaknade Kevin och var jätte ledsen. Vet inte om det är örat som gjorde sig påmind eller om det är tänderna som bråkade? Men efter lite Alvedon så somnade han sedan om och sov gott hela natten <3

Hur ser eran dag ut? Jag, Micke och Kevin ska åka en tur till Linde och kika på en loppis =) Hur ställer ni er till att köpa kläder och diverse prylar som är begagnat? Själv har jag inga problem med det. Kläder köper jag helst begagnat. Eftersom Kevin växer ur sina kläder så fort så tycker jag det är onödigt och slänga ut en massa pengar på att köpa nytt för att han ska använda det ett kort tag! För att jag sen måste köpa nytt snart igen! Visst händer det att jag köper något nytt ibland också. Om jag ser något jag gillar. Men för det mesta passar jag på att fynda på loppisar. Diverse andra prylar har jag inte heller något i mot att köpa. Jag tycker det är bra att det finns loppisar då har man chans och hitta mycket fint till en billigare peng! Dock finns väl undantag för vad jag köper och inte köper på en loppis. Riktigt vad som helst köper man ju inte *ler*

Annars har vi ingenting speciellt planerat. Tar dagen som det kommer. Just nu sover Kevin sin fm vila och Micke är ute på gården och fixar. Det finns ju alltid något att fixa med när man äger ett hus. Jag skulle egentligen kanske inte sitta här och spendera tiden framför datorn. Borde kanske gå ut och kolla om Micke behöver hjälp med något =)

Nähe tja om man kanske skulle fixa lite här inne istället och sen åka i väg! =)

Ps. Förresten kom på en sak och berätta. Inget märkvärdigt men känns ändå lite kul. Jag har väldigt ont om tröjor. Och när favoriterna är i tvätten så brukar jag få ta någon tröja bara. Och det är inte så kul. För man känner sig inte alls bekväm i dom. Och nu är det så att favoriterna ligger i tvätten. Suckade och funderade på vad för tröja jag skulle ta på mig. Kom på att jag har lagt undan en tröja som satt väldigt tajt förut. Men tänkte jag kunde prova den, kanske kan funka?! Och det gjorde den =D så det verkar som att jag kanske tappat något litet kilo iaf... Wiho och det känns väldigt bra. För jag vill ju minska i vikt...

 

Den sitter fortfarande lite tajt men KAN ändå ha den och den sitter bättre nu än förut.


Ovido - Quiz & Flashcards