mammatherese

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Therese Lindström - 4 september 2012 11:45

I söndags döpte vi ju Kevin och det blev en väldigt lyckad dag! Hade inte vela gjort något annorlunda. Dopet blev fint och fikat smakade bra! Det ända som känns väldigt jobbigt är att vi glömde kameran hemma! Och det känns pissigt.

Hade så gärna vela skicka in lite bilder för framkallning och jag hade vela visat bilder här på bloggen och på facebook! Och dessutom hade jag gärna vela se lite bilder själv. Tror Micke också hade vela det.

Men här sitter vi utan en ända bild och det känns sorgligt! Hur f*n kunde man glömma kameran hemma? är riktigt besviken på mig själv. Allt annat kom vi ihåg och ta med men inte kameran.

Har skrivit min mejl adress på facebook och frågat om det är någon som skulle kunna tänka sig och mejla bilder till mig? så nu hoppas vi att det trillar in någon bild iaf.

Annars om inte, så är det som det är =/ ingen idé och älta det. Men tråkigt är det ^^



Kevin ligger och sover sin fm lur. Jag har paketerat några tradera paket som ska skickas idag. Cyklar ev ner till Ica i eftermiddag och postar dessa! Har bara 6st paket kvar och skicka sen. Får hoppas betalningen kommer in under dagen/kvällen så jag kan skicka iväg det sista också ^^

När Kevin har vaknat ska jag fixa lite mat till honom. Men frågan är ju vad ska man ge för mat? Ungen har ju kommit på att allt smakar skit. Förut älskade han potatis, nu ryser han när han får det i munnen. Pasta smakar skit. Får kanske prova med ris. Tokiga ungen! <3

Sen blir det en massa lek. Glömma bort bekymmer för en stund....

Kevin och Micke < älskar er > tack för att ni finns!

Ovido - Quiz & Flashcards