mammatherese

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

En snabbis ;)

Av Therese Lindström - 7 januari 2013 12:15

Hoppar in en snabbis, innan man ska iväg till dagis & hämta hem min lilla älskling. Har fått lite gjort idag :) Har fixat dagens middag (potatis & köttfärslimpa) tvättat rent diskbänken och "bak"bänken , plockat lite & bäddat sängarna. Mycket mer hann jag inte med idag, eller nu njög jag mycket mer ork hade jag inte idag ;)

Ja jag vet att det är fult att ljuga. Hehe!

Har som vanligt suttit och drömt mig bort, och kollat in alla underbara tjejkläder. Oh vad mycket fint det finns. Skulle vilja klicka hem massor. Men jag och Micke har kommit överens om att vi ska inte köpa massa tjejkläder nu. Då vi känner oss lite osäkra om det verkligen är en tjej vi väntar eller inte. Så till en början kommer hon om det nu är en flicka få använda kläder från Kevin det som går i neutrala färger. Sen får vi inhandla tjejkläder efter det :D

Men ett tjej plagg ska jag köpa innan och som ska med till förlossningen :) för om det nu kommer ut en flicka så vill jag gärna sätta på henne något flickigt och inte neutrala kläder :s känns så tråkigt. Och skulle det nu bli en pojke iallafall då har jag självklart neutrala kläder med mig :) Hehe!

Nej klockan går. Bäst och dra iväg! Så jag inte kommer försent.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards