mammatherese

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Gravid anka

Av Therese Lindström - 15 augusti 2012 10:13

Jag hankar mig fram som en gravid anka! Måste se roligt ut, nog för att det bara är jag som ser det. Micke är ju på jobbet. Nej jag är inte gravid. Men går ändå som någon gravid anka. Jag har svårt att gå upprätt, då det känns som jag har fått en låsning av något slag! Jag vet inte hur jag ska göra för att få rätsida på det här heller! Har provat och tagit alvedon (det är det ända vi har hemma) och smort in ryggen med voltaren! Det känns lite bättre, men helt bra är det inte. Får se om det ger med sig snart? Annars får jag gå iväg med ryggen till någon?!

Även om jag har problem med ryggen så hindrar det mig inte ifrån att leka med min son inte behöva bli lidande för att min rygg "dummar" sig. Lite jobbigt är det när vill bli buren som igår, men jag biter ihop! Har inte så ont att jag inte kan bära honom. Men det känns!


Inatt har Kevin sovit hela natten, utan krångel. Snacka om att jag var gladi morse när jag vaknade! En godnatt sömn var precis vad jag behövde. Så idag känner jag mig pigg, glad och utvilad. Dessutom sov Kevin till 8.00 Hoppas att han fortsätter sova bra framöver!

Ska strax sätta mig på altan & njuta av solen som är framme. Man vet ju inte hur mycket sol det kommer vara framöver! Så gäller och passa på! Kanske skulle köra en maskin med tvätt & hänga ut tvätten.

Nähe det här duger inte. En uppdatering till i bloggen och sen ut på altan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards