mammatherese

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

2 födelsedagar!

Av Therese Lindström - 5 september 2012 20:33

Det är ca 1 månad kvar tills min busunge fyller 1år. Vart har tiden tagit vägen? Jag tyckte inte det var länge sen som han föddes. Kevin vägde då 3650g och 52cm lång. Och nu väger han 11060g och är 79cm lång. Lite skillnad? Från att ha storlek 50 till 80/86 på kläder.  Visst är det jätte kul att Kevin blivit äldre. För nu förstår han när man leker och kan äta lite själv. Roligt och se hur han utvecklas =) Men kan ändå inte fatta att min lilla plutt har blivit så stor.

Det spelar ingen roll vad jag vill, han växer och blir stor iaf ^^ hihi.

Tänkte lägga ut lite bilder på vad Kevin önskar, när han fyller 3oktober =)

               

1. Pyjamas (har väldigt dåligt med det)
2. Mössa (gärna en sådan som är på bilden)
3. Varma gosiga vantar
4. Vinterskor
5. Byxor (har dåligt med det) ett par jeans och mjukis byxor
6. Svart body (alltid vela ha det)
7. Vit body

Klädstorleken är som sagt 80/86 =)

2månader kvar tills jag fyller 25år. När jag var liten var alltid min önskelista lång. Men den tunnar ur ju äldre man blir =) nuförtiden tycker jag bara det är roligt om folk vill komma och fika. En blomma brukar sitta fint dock.

Har faktiskt kommit på en sak som jag önskar. Hihi. Och det är,

 
Den här pyjamasen. Fins på HM för 199kr. Det måste inte vara exakt den här. Det kvittar med färg. Men önskar iaf sådan här tunna byxor och gärna en tunn tröja. Fast jag skulle bli glad för vilken pyjamas som helst *ler*

Nej nu ska jag ta och se på Tv med älsklingen. Sen krypa ner i sängen och läsa. Sen sova =) i morgon blir det Kyrkis igen... Som vi längtat! <3

 
 
Ingen bild

Niina

5 september 2012 21:40

Ha du plussa till två till=) Toffe fyller nu den 13:e
Sami några dagar efter Kevin den 8/10 =)=)=)

Therese Lindström

6 september 2012 06:44

Jo det vet jag! Men räknade inte med dom. För nu valde jag och skriva om att jag blir 25 och Kevin 1

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards