mammatherese

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Therese Lindström - 6 juli 2012 20:08

Nu har Micke fått sin efterlängtade smester, så nu behöver jag inte tjata mer om det  kommer bli awsome att ha älsklingen hemma i hela 5veckor!


Det gick bra på vårdcentralen. När jag kom dit fick jag prata med en läkare & han undersökte mig. Sen fick jag gå & ta ett pissprov och stick i fingret. Efter det fick jag vänta i väntrummet en stund, för & sen prata med läkaren igen. Och det var inget som var fel :-) en lättnad ^^ inte för att jag trodde det var något allvarligt ..

Kevin sov aldrignågon middag tidigare så idag fick han lägga sig tidigare, redan vid 19.00 han var riktigt trött. Tvärslocknade innan jag hade hunnit gå ut ur rummen. Mammas lilla plutt

Nähe tja om man kanske skulle inta soffläfe och glo på Tv och sen sova! Nej nu ljög jag, läsa och sen sova. Haha



Av Therese Lindström - 6 juli 2012 13:39

Värst vad klockan går sakta   vill ju åka iväg nu och få det avklarat! Men det är en stund kvar. Nervösiteten börjar göra sig påmind. Men det ska nog gå bra    det är säkert ingen fara. Men jag gillar inte när det är något som "felar" med kroppen. Känns olustigt ^^

Nej fixa det sista och sen gå till bussen.

Av Therese Lindström - 6 juli 2012 11:03

Strålande solsken igår & idag är det gråmulet. Ser ut som det ska komma regn när som helst :/ Solen vart tog du vägen? Jag hoppas att du snart kommer tillbaka. Jag, Kevin, Nina, Tony och Sandra hade ju tänkt att vi skulle dra till sjön idag. Men det är ju inge vidare badväder. Suck! Så istället får vi stanna hemma & städa lite. Tänkte plocka lite, vika in ren tvätt i lådor och garderob. Och om Kevin tillåter så tänkte jag dammsuga av lite snabbt & torka golvet. Lilla Kevin har kommit på bara sådär att dammsugaren är lite små läskig! ^^ ;-) om man ändå kunde förklara att den inte är farlig & han skulle förstå!

Jippy, idag jobbar sambon äntligen sin sista dag    Ja jag vet att det är ett himla tjat om det. Men jag är så glad, så det får tålas och nämna en gång till..

 

Ringde till vårdcentralen & fick en tid där idag 14.30 Ja den här gången är det inte Kevin som har problem. Nu är det jag! Jag vet inte riktigt vad det beror på, men har ont! Ja det är väl inget jag vill skriva ut här. Får se om dom kommer fram till något eller vad som sker.

Nu har sonen vaknat efter en stunds sömn! Ska fixa lite mat åt honom, slänga i mig en macka till och sen göra oss i ordning. Bussen går 14.15 . Men allt tar en stund att fixa så lika bra och få det överstökat så man inte måste stressa & springa iväg. Mitt tänkande och planerane förut var inte det bästa. Jag kunde slappa och ta det lugnt och helt plötsligt insåg jag att klockan var mer än jag trodde och fick sen alltid springa till bussen. Men nu har jag bestämt mig för att fixa alla måsten & sen slappa tills man ska iväg. Hehe!

Uppdaterar säkert mer sen. Ha det så gott så länge

Ovido - Quiz & Flashcards