mammatherese

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Therese Lindström - 21 juli 2012 21:45

Lämnade Mini vid farfar strax efter 11.00 Fick presenter av farfar som tack för att vi ställde upp och lånade Mini när farfar skulle på semester. Vi fick 6pack öl, en tavla att sätta in foton i (tar kort när det är klart och sitter uppe) vet exakt var vi ska ha den, på väggen upp för trappan :D och sen fick vi choklad med smak av blåbär (i en ask) Har  smakat chokladen och det var en av dom godastejag ätit på länge. Tusen tack farfar

Har varit hos Mia i Rundberget. Det kramades, pratades och käkade god mat. Var riktigt trevligt :) Vid 19.50 åkte vi där i från. Ville inte att det skulle bli så sent för Kevin! Han somnade inom 2min :) när jag lyfte ur han i bilstolen sov när vi hade kommit hem, så sov han. Vilket han aldrig brukar göra. Så han var nog trött. Men vaknade när jag lade honom i sängen. Men han tittade bara upp och sen somnade han om igen! :-)

Var upp till honom nyss och bytte blöja, samt gav honom mer välling. Prinsen märkte knappt att jag var där. Så med andra ord lyckad kväll för honom

Nu ska jag strax krypa ner i sängen & sova. I morgon åker jag och prinsen till Niina ett par timmar... Godnatt, sov gott...

Av Therese Lindström - 21 juli 2012 08:38

Godmorgon alla människor där ute!

 

Börjar inlägget med & lägga in en bild på mammas lilla älskling som är världens finaste pojke

 

 


Jag älskar dig så j*vla mycket. Det spelar ingen roll vad som än händer så kommer jag alltid att finnas vid din sida. Kommer aldrigatt svika dig


Ska strax lägga prinsen så han får sova sin f.m lur. Och sen när han har vaknat bär det av till stan! Där efter åker vi till farfar & lämnar Mini. Uch vad tomt det kommer att bli :/ kommer sakna honom :´/

Sen hem och käka lite. Tydligen skulle vi grilla lite. Mumsigt! ^^ efter det drar vi till Kopparberg och umgås med släkten en stund. Sen hem och vad vi gör då? det har jag ingen aning om. Se Tv och chilla tills det är dags & sova. Tror det kommer bli en riktigt bra dag

Nu plocka lite ... Och sen ta och klä på sig! Har bara hoppat i ett par leggings och en t-shirt. Tänkte nog ha klänning på mig? el något ;-p sen lägga prinsen....

Ovido - Quiz & Flashcards