mammatherese

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Therese Lindström - 22 juli 2012 19:42

Idag har jag och Kevin spenderat dagen hos Nina med familj och det var trevligt   gjorde dock inte så mycket. När jag kom hem hoppade jag in i duschen en snabbis. Efter det stoppade jag "lilleman" i säng! Han ligger & pratar för fulla muggar. Får hoppas att han somnar snart. Vid 20.00 ska jag och Micke kollade på repris av solsidan & äta en frukt tallrik sova. Så godnatt på er

 

 

Av Therese Lindström - 22 juli 2012 10:24

Hej igen... Tänk att det kan vara så roligt att blogga, att man återkommer hit flera gånger ibland! ^^ vissa människor där ute kanske suckar djupt åt ännu ett till inlägg, medan andra jublar (jublar kanske är och ta i) men blir glada! 90% av det jag skriver är ganska ointressant i know. Jag försöker skriva på ett sätt som gör att inlägget blir roligt/spännande/intressant. Ibland lyckas man och ibland inte. Så ÄR livet


Den där lilla söta, busiga & tokiga killen som ibland kan reta gallfeber på mig somnade efter en del strul. Nu tänker kanske vissa, han kanske inte var tillräckligt trött? han kanske inte behöver sin fm lur. Då kan jag tillägga, jag känner min son bäst. Jag vet vilket kaos det skulle bli om han hoppade över fm sömnen. Och tro mig han var trött, men vem vill sova när man kan leka liksom?

Hur som helst när K vaknar så drar vi till Storå. Umgås med Nina & barnen. Så att sambon kan få meka i garaget ostört ;-) och även få lite lugn och ro. Och eftersom jag och Micke är med varandra varje dag så kanske vi behöver komma i från varandra någon timme då och då. Inte blivit så mycket med den saken, men NU så...

Packa väskan, äta en macka, skriva ett inlägg till (uups) dock hemligtstämplat. SenUT i solen.... Hörs och syns

Av Therese Lindström - 22 juli 2012 09:17

 
Fotoramen, ölen & chokladen det var det vi fick av farfar <3

 

Den grymt goda chokladen! <3 love it....

Av Therese Lindström - 22 juli 2012 08:58

 
Äntligen kommer det en bild på staketet som jag lovat länge nu! Såhär ser det ut iaf.


 
Micke har gjort en träram till våra fönster. Jag har klätt ramarna i "tyg" från en rullgardin. Numera blir det kolsvart i sovrummet. Finns även ram med myggnät om man sova med fönstret öppet. Utan att få massa påhälsningar :S


 
Mina mostrars kort :-) det är det jag har fixat med och inte berättat vad... Dom blev jätte glada :D


 
Kevin sitter & leker med en leksaksbil som låter. Som han fick låna av kompisen Ida igår ;-)


 
En morgon bild på mig! Finns inte mycket och säga. Bilden talar för sig

 
Det går inte att börja morgonen utan en kopp kaffe! Riktigt nice med kaffe så man vaknar till....


 


Jag har letat rätt länge efter en ny och fin plånbok. Men har inte hittat den "rätta" . Men så igår när vi handlade på mejk så hittade jag den här (käääärlek) vid första ögonkastet. Haha! ^^


Ni kanske minns den rosa plånboken med blommor på som jag köpte på tradera?! Jag har kvar den, men använder den inte då den är trasig och den var inte "jag". Jag trodde det men nja inte riktigt min stil ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards