mammatherese

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Therese Lindström - 18 juli 2012 21:50

Det har blivit ändradeplaner, som ni vet så tänkte jag åka till Linde i morgon då jag ska ha lite egen tid. Men så kom syrran Helena på en bättre idé som vi ska köra på! Jag och syrran ska åka till Ludvika & shoppa där istället

Hade inte tänkt shoppa sådär jätte mycket. Måste vara rädd om de pengar jag har :) men en ny bh blir det om jag hittar någon som känns bra och som inte är allt för dyr. Sen tänkte jag kolla efter något fint till hemmet ev. Det är iaf planerna. Sen får vi se vad man kommer hem med?!

Nähe klockan går. Ska krypa ner i sängen & sova. Måste vara pigg & glad i morgon. Kommer sakna älsklingen & Kevin men blir bara borta några timmar. Nej godnatt på er

Av Therese Lindström - 18 juli 2012 15:59

När andra är ute och går med hunden eller barnet så är jag ute & går med bilen. Haha! J*vla skitbil. Idag skulle vi åka till Örebro för & mthandla. Vi packade oss in i bilen & åkte till Linde där vi skulle tanka först (var iaf meningen) men hann aldrig komma till macken. För den dog vid korsningen :/ som tur var så kunde vi rulla oss fram till vägkanten. Och sen fick vi gå och skjuta bilen en bit för och stanna till vid en bussficka. Måste ha sett kul ut. Micke stod och krånglad en bra stund, men tillslut hoppade den igång och vi kunde åka och tanka. För och sen åka vidare till Örebro ;-)

Vi gjorde upp planer hur vi skulle göra om bilen skulle dö igen. Men som tur var så funkade den som en klocka. Vi kunde handla det vi skulle & vi kom hem ;-D

När vi kom hem packade vi upp alla påsar och sen gjorde vi i ordning tacos och det var riktigt gott! Nu har jag lagt prinsen för och sova middag, men verkar inte vilja det?! Får väl ta upp honom om han inte somnar snart.

Sen kommer väl Patrik & Ida hit. Umgås lite med dom & fika lite ...

Nej nu ska jag fixa en sak... Ha det gott allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards