mammatherese

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Therese Lindström - 15 juli 2012 10:06

Sådär nu har jag fixat så att jag kan lösenordsskydda de inlägg jag vill. Ibland behöver man skriva av sig & nu kan jag göra det utan att hela världen behöver ta del av det. Vilket är jätte bra! Lösenordet kommer jag bara ge till dem jag verkligen känner att jag kan lite på. OM det är någon som inte får det så betyder det att tilliten inte är så stark.


Som ni vet så har jag tagit en paus från facebook, har inte varit inloggad sen i måndags kväll. Hur länge den här pausen kommer att vara det vet jag inte. Det får tiden utvisa. 1vecka, 1månad eller 1år. Vem vet?! Anledningen är för att jag mår inte sådär jätte bra :/

Alla vet ju att facebook är ett ställe där man är social på. Man frågar vänner om tips och råd när man får problem, men pratar med gamla el nyfunna vänner. Har man inte pengar på telefon eller inte har allas nr så är det lätt & fråga över fejan.

Jag har frågat säkert 10gånger om någon vill umgås med mig & Kevin här hemma eller någon annanstans. Men tyvärr är inte intresset så högt. Får mest bara hör hur upptagna folk är :/ och hur kul är de och höra?! kan man inte träffas vid alla tillfällen jag har frågat så varför säga något i huvudtaget?! Och om det är så att ingen vill så säg det för fan istället....

Och är även riktigt trött på att folk inte svarar när man skriver! ^^ det har hänt att jag har skrivit på loggen eller kommentera ett kort. Men har inte fått svar. Och sen ser man att denna person svarat när andra har skrivit :/ och detta gäller inte en person utan flera ^^ :/

Nej en liten paus från Fb och det känns som jag gör rätt i det ^^



Av Therese Lindström - 15 juli 2012 09:40

       

4 fina bilder som jag tog härom dagen. Blev nöjd med resultatet <3 så jag var "tvungen" och lägga ut dom med.



Av Therese Lindström - 15 juli 2012 09:27

                                                     


Tog en hel del med bilder igår :) här kommer några. Tog även lite bilder på Emma, Magnus och barnen. Men vet inte om jag får lägga ut dom här så jag hoppar över det. Försökte ta så fina bilder jag kunde! :) blev halv nöjd.


Vi var vid sjön i ett par timmar och det var la trevligt. Vi sysselsatte oss på många olika vis. Det fiskades, grillade, fikade, plockade blåbär, tog foton osv.

Alla 3 barnen det vill säga Emilia, Melvin och Kevin var jätte snälla och duktiga. Höll humöret uppe hela tiden vi var där. Men på slutet var pojkarna riktigt trötta/griniga. Men det är ju förstårligt.

När vi kom hem lade jag Kevin. Jag och Micke kollade på Tv. Sen kröp vi ner i våra sängar!

En bra dag med trevligt sällskap och bra väder.

Ovido - Quiz & Flashcards