mammatherese

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Therese Lindström - 26 juli 2012 09:21

 


Godmorgon! :) Kevin ligger & sover. Och älsklingen har åkt till Linde med grannen. Njuter av en stunds tystnad & passar då på att uppdatera bloggen. Ska strax hänga upp tvätten som jag tvättade igår, den glömdes totalt bort :/ sa till Micke igår att han skulle hjälpa och påminna mig om att jag har en tvätt i maskin. Men ja vad händer? Vi tittar på Tv och går sen och lägge oss. Tidigt i morse när jag vaknade till för och kolla klockan kommer jag plötsligt på tvätten i maskin. Haha! Ja så kan det gå ^^


Det blev ingen resa till Eskilstuna idag :( vilket jag misstänkte. Det regnar visserligen inte men det är gråmulet och ser ut och kunna bli regn under dagen så vi vågar inte chansa & åka. Man vill ju inte lagom komma dit & så börjar det att regna. Så vi väntar & ser om det kommer en finare dag. I morgon kanske eller helgen?!


Så det blir en hemma dag & tar det som det kommer. När Micke och grannen kommer hem ska vi fika lite och sen ska vi åka & posta ett paket. Annars har vi inga planer för dagen ^^


Nähe ska ta och hänga upp tvätten...

Ovido - Quiz & Flashcards