mammatherese

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Therese Lindström - 19 juli 2012 19:28

Haft en riktigt trevlig dag med lillasyster Helena i Ludvika. Först var vi in på dollarstore och kikade lite. Trodde jag skulle shoppa massor där. Men hittade inte mycket :-/ köpte två par strumpor till Kevin & ett par pilotglasögon till mig :)

Sen drog vi till stan och kollade i en affär (minns inte namnet) kappahl, lindex, åhlens, butik med underkläder och bokhandeln. Det som fick följa med mig hem blev en lila bh till mig,  scrapbook matrial, (byxor och pyjamas till Kevin) bortskämd men söt.


 

Strumpor från dollarstore. Lite stora men då har Kevin något att växa i.
Byxorna (helgrymma) strl 80. Kommer sitta som smäck
Smurf pyjamasen, alltid vela ha en sådan till Kevin. Tog den i storl 86/92. Kommer vara för stort för Kevin nu. Men då kommer han kunna ha den ett tag. Skulle jag ha tagit 74/80 hade den nog varit liten snart.

 

Kevins mormor Mia beställde kläder förut. Och det första paketet fick vi ganska snart efter att det hade kommit. Men det här paketet fick vi vänta ett tag på =) den här gången fick Kevin: 

Snobben kortärmad body och turkosa shorts
Kortärmad blå/orange body
Jeans shorts

2par linnen

Jätte snygga kläder!


Allting hade gått jätte bra medan jag var borta. Kevin hade varit på strålande humör :) så jag kan åka bort flera gånger om jag vill det ;-) hehe. 

Kevin blev jätte glad när jag kom hem

Nej nu ska jag slappa lite i soffan.. Ha det gott

Ovido - Quiz & Flashcards