mammatherese

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Therese Lindström - 14 juli 2012 10:46

Strålande solsken tidigare & varmt. Tog på mig ett par vita leggings, serise rosa kjol och ett svart linne! När jag sen var redo för att gå ut och gå en promenad med hunden då hade solen försvunnit    tyvärr ser det ut & kunna bli regn när som helst. För himlen är mörk.. Jaha så länge varade solen! Får se hur vädret är senare, om det blir en tur till sjön för fiske och grillning eller om vi får ställa in! Jag hoppas att vi kan åka :) för dom senaste dagarna har älsklingen varit upptagen med två olika projekt och inte kunnat hitta på något förutom en kort sväng när vi åkte och fikade. Så det vore faktiskt kul och hitta på något. Inte en dag till hemma och uggla...


Någon helg under Mickes semester så ska prinsen få sova hos mormor   då ska jag och Micke hitta på något för oss själva. Sist vi var barnlediga var länge sen nu :) jag vet att många kommer reagera på att Kevin ska sova borta, men som sagt vad upp till oss. Så ingen kommentar om det tack, inte en negativ sådan...

Nej nu ska jag fixa lite innan prinsen vaknar ;-)

Av Therese Lindström - 14 juli 2012 09:20

Godmorgon alla glada människor! :) Solen skiner & det är ganska varmt, fast klockan bara är 09.24 Äntligen lite sol, som vi har väntat. Hoppas bara att det håller i sig hela dagen! Idag ska vi åka & fiska som jag skrev om igår med vänner & grilla lite korv. Några andra planer för dagen har vi inte, som vanligt ;-)

Fick sms igår av Nina förresten att dom kommit fram till Finland och var installerade i stugan, skönt & höra. Med tanke på att det var fredagen den 13e. Inte för att jag är skrockfull (el vad det heter) men man vet ju inte?!

Nu ska jag strax lägga prinsen för sin fm lur och sen ska jag gå ut med hunden på en liten promenad. Mini har bara varit ute på gården. Funderar på om jag ska hoppa in i duschen en snabb sväng också! Skulle ha duschat igår, men det blev aldrig så.

Förresten igår tog jag ett jätte fint kort på Mini. Det blev verkligen ett lyckat foto :) det är inte ofta som jag blir sådär jätte nöjd men det här kortet blev kanon. Slänger in bild sen. Samt även på staketet och fönstret. Ja jag vet att jag har sagt det två dagar. Men glömmer det hela tiden. Men nu så.

Nej nu ska jag gå till verkligheten, det vill säga lägga prinsen

Ovido - Quiz & Flashcards