mammatherese

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Therese Lindström - 7 juli 2012 10:04

 
(Bild lånad från google)


Igår när jag skulle gå & lägga mig så var fönstret i sovrummet öppet. Jag kollade ut och andades in sommar luften i mina lungor. Rätt som det är kommer två stycken rådjur springandes över gården, dom sprang över till grannen. Satt kvar en stund för och se om dom skulle komma tillbaka? Den ena kom tillbaka ganska snabbt och stod vid ett av våra äppelträd och mumsade i sig gräs. Den andra syntes inte till :( vet inte om den stod kvar vid grannen eller om den blev påkörd? Vet inte alls var den tog vägen iaf =/ satt vid fönstret ganska länge och tittade på rådjuret


Micke vaknade strax före sju. Jag brukar alltid höra honom när han går upp! Men inte idag. Så jag måste ha varit riktigt trött :-) vid 07.30 då vaknade Kevin. Så vi sov inte så mycket längre. Jag gick ner och gjorde i ordning välling och pratade sen med Micke. Sen gick jag upp och gav Kevin vällingen! När han hade druckit upp så klädde jag på honom kläder. Efter det gi vi ner och jag käkade lite frukost. Försökte ge Kevin lite macka :) men han ville inte ha något. När jag var klar så gick jag ut och klippte gräset. Micke fick ta hand om Kevin under tiden :) när jag kom in så hade Micke lagt honom, men han verkar inte vilja sova?! Ligger fortfarande och snackar.. Får se om han somnar snart eller ej? Sen ska vi dra till stan och uträtta lite ärenden ...

Nej nu ska jag gå! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards