mammatherese

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Therese Lindström - 29 juli 2012 09:53

                                   


Här är ett par bilder från parken zoo. Tog ett par bilder till men vissa blev inte sådär jätte bra! Avslutar med en bild på ett hus som har texten: Home sweet home längst upp, vid taket. Tycker huset är lite fränt därför tog jag kort på det :p Det här huset är i stan i Eskilstuna ;-)





Av Therese Lindström - 29 juli 2012 08:50

Godmorgon! Har inte sovit så bra dom senaste 2 nätterna & det är ganska jobbigt :/ men ganska snart spricker jag upp med ett stort leende när jag kollar på min jätte fina son


Trött som en zoombi. Inte ens kaffet hjälper! Skulle behöva krypa ner i sängen & sova en timme till. Men har ingen ro till det. Så jag får istället hoppas att Kevin sover snällt i natt :) Den dagen jag inte längre finns kvar på jorden och har kommit upp till himle då j*vlar ska jag ta igen all förlorad tid ;-)


Får se vad vi ska hitta på idag? Vi har inte planerat något. Blir väl och ta det som det kommer! Igår på kvällen, ungefär runt 21.00 kom min kusin Toffe hit för och hälsa på/sova över. Och det är ju trevligt :D


Älskar dig kusse


Herrejävlar vad det åskade igår. Riktiga braksmällare :/ var ute i köket för och hämta en tallrik och en banan. Tänkte jag skulle ge Kevin mosade banan. Och när jag står där vid diskbänken så ser jag hur det blixtrar till precis framför mig. Kändes som åskan var i köket :S fan vad rädd jag blev.


Troligen slog åskan sönder vår digitalbox så vi kan inte se på Tv nu. Micke ringde telia och dom ska skicka ut en ny box i veckan! Så under tiden får vi roa oss med och se på filmer. Skönt att internet klarade sig! Snacka om att vi hade fått leva på typ 50talet annars ;-P


Gaah har fått massa myggbett som kliar. Har fått en under stortån :O , på foten och två på låret. Dessa jävla mygg... Hehe! :S

Ovido - Quiz & Flashcards