mammatherese

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Therese Lindström - 24 juli 2012 20:22

Jag hade lösenordsskyddade inlägg förut, som några av er uppmärksammade. För jag ville kunna skriva av mig, vilket är ganska skönt ibland. Men ville inte att hela världen skulle läsa det, så lösenordet gavs bara ut till några få. Men har nu raderat det inläggen och kommer inte att skriva något "hemligt" mer ^^ för det finns risk att det bara blir en massa tok av det istället för att det gör någon nytta ... Så nu kommer bloggen vara helt öppen! ^^ 


Nu ska jag mysa ner mig i soffan & se på Tv med älsklingen, som sitter där och väntar på att jag ska slita mig från datorn...  Puss och hej 

Av Therese Lindström - 24 juli 2012 19:57

Idag åkte vi till plantmarknaden & kollade runt lite. Tänk om man ändå var rik & kunde köpa massa fina blommor, blomkrukor ect som hör till blommorna! Skulle även vilja köpa massa plantor av det slag och även massa "träd" det som ger plommon i olika färger. Får snällt nöja mig med och beundra när jag är där.

Köpte 3st plantor iaf. Fläder, jordgubbar & rabarber som vi har planterat. Ska bli spännande & se resultatet sen. Dock kommer det nog ta 1år innan vi får fina och stora jordgubbar. Men den som väntar på något väntar aldrig för länge! ^^ :)

Har varit en riktigt trevlig dag. Får se vad för äventyr vi hittar på i morgon?! Det finns så mycket man skulle vilja göra. Men det mesta kostar och tillslut blir det dyrt om vi skulle göra allt man önskar/ville.
På torsdag har dom lovat fint väder och om det är det så styr vi kosan mot Eskilstuna & går på parken zoo. Tyvärr kommer Kevin inte ha så mycket glädje av det. Men det blir ändå roligt :)

Har lagt Kevin & det gick bra :) men han har ju fått sin sömn under dagen också. Så han har inte blivit övertrött! Kanon, då kan mamma & pappa ha Tv mys i soffan här om en stund :D

Nu kommer jag inte på något mer och skriva så jag avrundar här.. Godnatt!!!!

Av Therese Lindström - 24 juli 2012 16:14

OBS, Mycket bilder. Titta och beundra eller blunda

                                                                   

Gravid bilder & bebis bilder som jag hittade på datorn! Fina stunder i livet <3 En resa som jag aldrig kommer att glömma. En otroligt häftig upplevelse som inte går att beskriva, måste upplevas! 

Älskar dig nu och föralltid <3<3<3





Av Therese Lindström - 24 juli 2012 10:33

Igår loggade jag in på facebok, nyfikenheten tog över!   lyckades hålla mig borta ca 2veckor. Har även loggat in en snabbis idag också. Hehe!

Det var både och att logga in på fb igen, dels var  det roligt att läsa i kapp allt man missat och även kika på lite bilder. Men har även tröttnat lite på fb. Hade det inte varit för att jag har en del vänner (man aldrig träffar, som bor en bit bort) släkt och familjemedlemmar då hade jag nog avslutat kontot där. Men stannar kvar för och kunna bli uppdaterad vad som händer osv....


Måste berätta en sak, Idag fick jag ett mejl av en kompis som jag känner lite ytligt. När jag hade läst hennes mejl så blev jag jätte glad. Den här tjejen gjorde verkligen min dag lite bättre Vet inte om du läser min blogg, men om så vill jag bara säga att du är en jätte fin människa E 

 


Ska leta rätt på telefon & slänga iväg ett sms. Sen blir det och fixa i ordning sig! ^^



Ovido - Quiz & Flashcards