mammatherese

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Therese Lindström - 10 juli 2012 19:24

Har lagt Kevin nu för natten, åter igen blev det gråt desslike :/ men efter & ha suttit bredvid honom på golvet & smekt honom på pannan så lugnade han sig lite. Jag vågar inte ropa hej än, men hoppas att han somnar snart. Just nu är det tyst där uppe. Men Kevin är lite som vädret, strålande solsken och plötsligt bryter åskvädret ut.

Idag har det varit en ohändelselös dag. Har inte gjort ett skit typ och det har gjort mig rastlös till 110 :( när Kevin har sovit så har jag passat på och kollat lite på datorn, men inte face. När jag berättade om fb pausen till Micke så trodde han att jag var "sjuk" . Då jag alltid kollar in där. Men sa bara som det var, att jag inte orkar med det just nu. Han blev som sagt lite små chockad ;-)

Och jag har även läst ut boken gömda. Så ikväll fortsätter jag min läsning på boken asyl. Hoppas den också är bra =) Hoppas verkligen att jag får läsa boken ikväll så inte Kevin krånglar eller något. Men han brukar sova ganska bra när han väl sover :-)

Om det blir lugnt under kvällen här så ska jag & Micke titta på Tv/film och äta gott! Men som sagt får se när herren där uppe behagar att somna. Nu låter det förresten som han är på väg att börja gråta ...

Får se vad som händer i morgon? Jag hoppas på fint väder och att vi kan hitta på något. Orkar inte gå en 3e dag hemma, rastlös... Svårt och komma på saker & göra. Orkar/vill inte städa och plocka såfort man har tråkigt. Vill göra något kul ;D men heller inte lätt när Kevin panikskriker när man gör något...

Nähe... Ska knalla...

Av Therese Lindström - 10 juli 2012 08:36

Har tagit en facebook paus, hur länge det vet jag inte. En vecka, en månad eller ett år? Det får tiden utvisa. Anledningen till den här pausen är för jag inte mår sådär jätte bra, känner mig lite deppig.

Facebook är ju ett ställe där man är social på. Man frågar vännerna där om man ska umgås?
Man skriver till folk där när man inte har pengar på telefon ect. Jag har frågat flera gånger om någon vill ses? få besök av mig och Kevin eller om någon vill komma hit. Men får bara en massa svar om hur upptagna folk är :/ inte precis sådär jätte kul & höra! Att jag frågar om någon vill ses på face istället för att jag ringer är för att jag inte har allas nummer och eftersom face är stället där stort sätt alla hänger så är det lättare & fråga där.

Ibland skriver jag  i någons logg, frågar tex hur personen i fråga mår osv. Men får sällan svar. OM det inte är någon som står mig väldigt nära. 

Jag är så trött på detta :/ det känns som alla tröttnat på mig! så nu tar vi en paus. Skrev mitt sista inlägg igår & då skrev jag att nu tar jag en paus! Ni som är nyfikna på mitt liv och tycker det är tomt utan mig kan alltid höra av sig till min telefon....

Kalla mig barnslig om ni tycker det. Men som sagt mår inte sådär jätte bra :/ har typ inga vänner att umgås med. Det känns jävligt pissigt och det har blivit värre och värre sen Kevin kom till världen..  OM jag skulle adoptera bort honom skulle folket umgås med mig då?

Nej nu säger jag goodbye till Fb ett tag! Deppar tills jag känner att jag inte orkar det längre & sen försöker jag rycka upp mig själv & se till att bli en gladare Therese! Ni når mig på mobilen ^^ finns även här på bloggen! Hörs och vi syns

Ovido - Quiz & Flashcards